اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

صاحبان قلم از فرهنگ ولایت دفاع کنند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان، خواستار واکنش خواص جامعه نسبت به مطلب منتشر شده در روزنامه بهار شد و گفت: صاحبان قلم از فرهنگ ولایت دفاع کنند.

صاحبان قلم از فرهنگ ولایت دفاع کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مطلب منتشر شده در روزنامه بهار، اظهار کرد: هدف نویسنده مذکور زیرسئوال بردن ولایت در این شرایط حساس است.

وی به مطالب بزرگان اهل سنت راجع به فضائل و شخصیت علی (ع) اشاره کرد و افزود: نویسنده روزنامه بهار با اینکه خود را شیعه می‌داند، اما بدتر از غیر شیعیان مطلب نوشته است.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه نویسنده مقاله مذکور استدلالی ارائه نکرده است، تصریح کرد: جای تأسف است به مرور مسائلی که در زمان جریان دوم خرداد آغاز کرده بودند، در حال تکرار است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان بر هوشیاری رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: نویسنده مقاله عصمت امام علی (ع) را منکر شده است.

وی با اشاره به اینکه بیان اشتباهی منتشر شدن مطلب مذکور توسط روزنامه بهار حرف درستی نیست، یادآور شد: با انتشار چنین مقاله‌هایی می‌خواهند ببینند اگر زمینه فراهم است، مانند گذشته عمل کنند.

میرحسینی اشکوری خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته روزنامه‌های جریان اصلاحات وحی، عصمت معصومین (ع) و ولایت علی (ع) را در جاهایی انکار کرده بودند و دوباره می‌خواهند فرهنگ ضد شیعی را ترویج کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان خواستار دفاع افراد ولایت‌مدار از فرهنگ شیعی و ولایی شد و اظهار کرد: خواص و اهل نظر، فکر و قلم و افراد در خط رهبری باید در رد مطالب منتشر شده تحلیل داشته باشند و مقاله بنویسند.

وی با تأکید بر واکنش صاحبان قلم، فکر و اندیشه، بیان کرد: مطالب منتشر شده در روزنامه بهار قصد آزمایش جامعه را داشته تا اگر زمینه فراهم باشد مسائل دوره جریان اصلاحات را تکرار کنند.

میرحسینی اشکوری نویسنده مطلب در روزنامه بهار را از اعضای نهضت آزادی خواند و یادآور شد: اصغر غروی اکنون  رئیس نهضت آزادی در اصفهان است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان پدر غروی را ساواکی دانست و خاطرنشان کرد: پدر نویسنده مذکور کتاب‌های انحرافی بسیاری نوشته و مرحوم آیت‌الله خویی فتوای انحراف او را صادر کرده بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خویی خواندن کتاب‌های پدر غروی را جایز نمی‌دانست، تصریح کرد: امام (ره)، پدر نویسنده مطلب در روزنامه بهار را گمراه خوانده بود.

میرحسینی اشکوری مطلب مذکور را انکار ولایت و جانشینی مولا علی (ع) عنوان کرد و افزود: نویسنده مقاله علی (ع) را مانند دیگر خلفا دانسته است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به خطبه شقشقیه در نهج‌البلاغه، یادآور شد: علی (ع) در خطبه مذکور به صراحت اعلام کرده که حق با او است.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول