اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس با اشاره به یادداشت روزنامه بهار:

دیدگاه‌‏های وهابیت و بهائیت ترویج می‌شود / داستان‏‌های دوران اصلاحات به وجود نیاید

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به یادداشت روزنامه بهار گفت: دستگاه‌‏های امنیتی باید همین امروز این موضوع را در نطفه خفه کنند تا داستان‏‌های دوران اصلاحات به وجود نیاید.

دیدگاه‌‏های وهابیت و بهائیت ترویج می‌شود / داستان‏‌های دوران اصلاحات به وجود نیاید

حمیدرضا مشهدی‏‌عباسی امروز در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارزیابی مطلب توهین‌‏آمیز منتشر شده در روزنامه «بهار» و دیدگاه وی درباره نحوه برخورد با این حرکت شنیع، اظهار داشت: در این حوزه دو مسئله مطرح می‏‌شود؛ یکی، اینکه این‏گونه اقدامات به احتمال زیاد هدایت شده است و وظیفه دستگاه‏‌های امنیتی و نظارتی را برای بررسی و برخورد با عاملان آن سنگین‌‏تر می‌‏کند.

وی تصریح کرد: دوم اینکه، حتی اگر مطلبی به طور تصادفی در این زمینه منتشر شده باشد، باید بر اساس شیوه‌‏نامه و روش مربوط به خود با آن برخورد شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته‏‌های اخیر، توهین به خانواده معظم شهدا را در کشور شاهد بودیم که محکوم می‏‌شود.

مشهدی‌‏عباسی با اشاره به خاطره‏‌گویی‌‏ها از حضرت امام راحل نیز گفت: این امر نیز مطلبی بود که نمایندگان آن را در مجلس محکوم کردند و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تذکراتی در این‏‌باره داد.

بیان این مطالب به دیدگاه‌‏های وهابیت و بهائیت برمی‏‌گردد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این قبیل مسائل و بیان مطالب به عده قلیلی که عمدتاَ هم دیدگاه‏‌های وهابیت و بهائیت را در ذهن دارند، برمی‏‌گردد و برخی می‌‏خواهند امروز نوشته‏‌هایی داشته باشند که آن جریانات را خوشحال کنند.

مشهدی‏‌عباسی ادامه داد: مردم شاید در بحث‏‌های سیاسی از مسئولان در صورتی که خطایی داشته باشند، گذشت کنند اما در بحث‏‌های اعتقادی از مواضع خود عقب‏‌نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: آقایانی که احساس می‏‌کنند، می‏‌توانند اهانتی به مقدسات داشته باشند، مطمئن باشند که با مردم مقابله می‏‌کنند و جامعه ایرانی با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

داستان‏‌های دوران اصلاحات دوباره به وجود نیاید

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به عنوان یک نماینده مجلس، تذکرم به این افراد این است که با اعتقادات مردم کاری نداشته باشند و به اصول دینی آسیبی نزنند و اهانتی نکنند؛ چراکه در این حوزه، ملت ایران دیگر کوتاه نخواهند آمد.

مشهدی‏‌عباسی اضافه کرد: دستگاه‌‏های امنیتی باید همین امروز این موضوع را در نطفه خفه کنند تا داستان‏‌های دوران اصلاحات به وجود نیاید و آنهایی که زمانی زیارت عاشورا را زیر سئوال بردند و به برخی مسائل اعتقادی مردم حمله کردند، دوباره جان نگیرند.

وی تصریح کرد: آن زمان، اصلاح‏‌طلبان دیدند که مردم در انتخابات بعدی پاسخ آنها با قاطعیت و به روشنی دادند و آنها را کنار زدند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دولت اعتدال و امید بر سر کار است و مردم به دولت امید بسته‌‏اند و امروز مطالبه آنها، حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است.

دولت‏مردان مقداری در موضع‏‌گیری‏‌های خود دقت کنند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه دولت در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات مردم هزینه کرده و وقت خود را صرف این مسائل کند، مورد اتفاق مردم و مسئولان قرار دارد.

مشهدی‏‌عباسی افزود: دولت باید مراقب باشد تا مسائل حاشیه‏‌ای پیش نیاید که دستگاه‌‏های امنیتی و برخی از نهادهای ذی‏ربط مجبور شوند انرژی خود را صرف کنند تا جلوی این بحث‏‌ها را بگیرند.

وی گفت: در این ماجراها، هم احساس مردم جریحه‏‌دار می‏‌شود و هم انرژی و وقت مسئولان بابت این حرف‏‌ها و اهانت‏‌های حاشیه‌‏ای گرفته می‏‌شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت‏مردان مقداری در موضع‏‌گیری‏های خود دقت کنند، این اتفاقات نخواهد افتاد.

انتهای پیام/2568/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول