اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

ایران به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است

امام جمعه فردوس گفت: همه دنیا، ایران اسلامی را به شهامت، شجاعت ترس نداشتن از دشمن می‌شناسد و این سبب شده که ایران به الگویی برای همه جهانیان تبدیل شود.

ایران به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، امام جمعه فردوس صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در فردوس اظهار کرد: با امام و رهبری پیمان می‌بندیم که راه امام و شهدا را ادامه داده و از ارزش‌های دینی خود تا جان در بدن داریم محافظت ‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی گفت: امروز در حال صدور الگوی نظام اسلامی با شیوه ولایت فقیه به سراسر دنیا هستیم.

وی افزود: همه دنیا، ایران اسلامی را به شهامت، شجاعت ترس نداشتن از دشمن می‌شناسد و این سبب شده که ایران به الگویی برای همه جهانیان تبدیل شود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: در تمام جهان تنها نظامی که منحصراً توسط ولایت فقیه اداره می‌شود و در رأس آن انسانی وارسته، روحانی و مورد قبول قرار دارد، ایران اسلامی است.

بابایی، شهدا را ناظر اعمال و کردار انسان دانست و یادآور شد: باید بکوشیم تا انقلابی را که ثمره خون شهداست حفظ و به سلامت به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

برگزاری کنگره سرداران شهید در فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز از برگزاری دومین کنگره سرداران شهید این شهرستان در آبان‌ماه خبر داد و گفت: تبیین اهداف و سیره شهدا به جامعه و به ویژه نسل جوان وظیفه همگان است که برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های مختلف کمک بزرگی در این ارتباط است.

غلامرضا فلاحی برگزاری همایش بزرگ بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت، همایش رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای پایگاه الحیات، برگزاری مسابقات ورزشی و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و یگان‌های نمونه بسیج شهرستان فردوس امروز در خیابان امام خمینی این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/69007/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول