اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

دخالت آمریکا در کشورهای اسلامی ننگی برای مسلمانان است

امام جمعه موقت فردوس گفت: دخالت آمریکا در مقدرات کشورهای اسلامی ننگ بزرگی برای مسلمانان جهان است.

دخالت آمریکا در کشورهای اسلامی ننگی برای مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام والمسلمین علی رادمرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: آمریکا اذعان می‌کند که در کشورهای غرب آسیا منافعی دارد و به همین منظور به خود اجازه دخالت در امور کشورهای اسلامی را می‌دهد.

وی با اشاره به 20 شهریورماه سالروز اشغال بیروت توسط صهیونیست‌های متجاوز افزود: آمریکا و اسرائیل حق ندارند که از آن سوی دنیا دست خود را به سوی کشورهای اسلامی دراز و در مقدرات این کشورها دخالت کنند.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: برای کشورهای اسلامی ننگ بزرگی است که آمریکا به عنوان نماد استکبار در جهان بتواند در مقدرات و سرنوشت کشورهایشان دخالت کند.

رادمرد ریشه همه مشکلات و اختلافات دنیا را اختلاف بین کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: آمریکا و اسرائیل سعی دارند تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی به اهداف خود دست یابند بنابراین مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی علیه مستکبران جهان به پا خیزند.

امر به معروف و نهی ‌از منکر زمینه‌ساز استجابت دعاست

وی امر به معروف و نهی ‌از منکر را زمینه‌ساز استجابت دعای نیکان دانست و گفت: اگر امر به معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه رونق پیدا نکند، بدان جامعه شما بر شما مسلط و دعای نیکان نیز مستجاب نمی‌شود.

امام جمعه موقت فردوس همچنین به سالروز ولادت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اشاره کرد و افزود: هر کس دوست دارد خداوند متعال را خندان و با روی گشاده ملاقات کند باید از ولایت و محبت امام رضا(ع) بهره‌مند شود.

رادمرد تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده ابزاری برای رسیدن به آرامش و تکامل بشر و این آرامش کسب شده زمینه‌ای برای رشد و تعالی انسان و حرکت به سوی خداوند است.

وی بر تشکیل خانواده، ازدواج آسان، پرهیز از چشم‌ و هم‌چشمی، مهریه‌های سبک و جهیزیه‌های مناسب تاکید و از خانواده‌ها خواست تا زمینه‌ مناسب را برای ازدواج فرزندان خود فراهم کنند.

انتهای پیام/69007/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول