اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / فارس گزارش می‌دهد

تکرار خاطرات تلخ اهانت‌ها در دوران اصلاحات توسط روزنامه بهار

اهانت روزنامه بهار به مقدسات و نفی ولایت ائمه، نقشی جز دلسرد کردن مردم و حرکت در مسیر و خواست دشمن نیست و خاطرات تلخ اهانت‌ها در دوران اصلاحات را تکرار می‌کند.

تکرار خاطرات تلخ اهانت‌ها در دوران اصلاحات توسط روزنامه بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اهانت به مقدسات از طرف روزنامه اصلاح‌طلب بهار خشم مردم فرهیخته کشور را برانگیخت.

روزنامه بهار یکی از روزنامه‌های ارگان جبهه اصلاحات مدتی پیش با چاپ مطلبی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» عملکرد برخی از مدعیان اصلاحات در نفی ولایت ائمه (ع) را تکرار کرد.

روزنامه‌های زنجیره‌ای و مدعیان اصلاح‌طلب با درج چنین مطالب دشمن‌‌پسندی به دنبال راضی کردن دشمنان مردم و انقلاب هستند.

نقش اینگونه روزنامه‌ها که سابقه گستاخی به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) و تلاش برای حذف ولایت ائمه اطهار (ع) را در دوران حاکمیت دولت اصلاحات دارند و اینگونه مزبوحانه در حال تکرار کردن آن هستند، نقشی جز دلسرد کردن مردم و حرکت در مسیر و خواست دشمن نیست.

 

*مقاله روزنامه بهار حرکت در راستای خواست دشمن است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان درباره اهانت روزنامه بهار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: چندی پیش مقاله‌ای با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی و الگوی ایمانی؟» از غروی نویسنده روزنامه بهار منتشر شد که به نظر می‌رسد بیشتر برای تست کردن جامعه و دست بردن در تفکر ناب است.

حسن کربلایی، با بیان اینکه مردم و علما به دیدگاه یک عالم بزرگ به نویسنده نگاه نمی‌کنند، افزود: آن را اشتباه نویسنده می‌دانند.

وی، ادعای نویسنده مقاله مذکور مبنی بر اینکه منظور از اکمال دین در غدیر معرفی شخصی علی (ع) نبود، را رد کرد و گفت: این ادعا بیهوده است و بین علمای شیعه و سنی هیچ اختلافی در حادثه غدیر نیست.

 

*ادعای بی‌اساس نویسنده مقاله روزنامه بهار

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، ادامه داد: پیامبر در مدت 23 سال تمام آیات الهی را برای مردم بازگو کرد و ولایت علی تنها مسئله غدیر بود که توسط پیامبر مطرح شد.

وی، با تصریح بر اینکه نویسنده مقاله مذکور انتخاب علی توسط پیامبر را با اصل دموکراسی مغایر دانست، یادآور شد: اگر اینگونه است آنها اصلاً وحی را قبول ندارند زیرا خداوند نیز پیامبران را تعیین کرد.

کربلایی، ادعاهای دیگر نویسنده را بیهوده خواند و خاطرنشان کرد: امام علی (ع) به خاطر حقی که مال خود بود و ضایع شد، بین دو راه حاکم شدن خود و از بین رفتن اسلام مقایسه کرد و خانه‌نشینی را برگزید تا اجازه ندهد اصل اسلام از بین برود.

 

*هدف نویسنده بهار به انحراف کشاندن جامعه است

وی نوشتن چنین مقالاتی را به انحراف کشاندن جامعه خواند و متذکر شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اختلاف بین شیعه و سنی و قبایل دینی زیاد نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه دنیا گرفتار بلای خانمانسوز است، تصریح کرد: مسلمانان آدم‌کشی می‌کنند و در این شرایط باید همه با هم مراقب باشیم که بهانه دست دشمن ندهیم.

وی، نوشتن چنین مقاله‌هایی را در راستای خواست دشمن نامید و متذکر شد: اینگونه مقاله‌ها دشمنی‌ها و اختلافات درون قبایل مختلف را زیاد می‌کند.

 

*سابقه طولانی توهین به مقدسات توسط وابسته‌های جبهه اصلاحات/نویسندگان و اهل قلم هوشیار باشند

کربلایی، سابقه توهین به مقدسات توسط وابسته‌های جبهه اصلاح‌طلب به ولایت فقیه را از دوران ابتدای انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: در زمانی بحث ولایت فقیه را زیر سئوال بردند.

وی، خاطرنشان کرد: در اوایلی که قانون اساسی نوشته می‌شد بحث لایحه قصاص مطرح شد و عده‌ای گفتند که این کار غیردمکراتیک است در حالی که خداوند در موارد خاص امر به قصاص می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، کم کردن اختیارات رهبری، افزایش اختیارات ریاست جمهوری، مبارزه با تفکر کربلایی و عاشورایی و اینکه چرا امام حسین (ع) قیام کرد و... از جمله مواردی است که گاهی در جامعه پدید می‌آید.

وی متذکر شد: نویسندگان و کسانی که اهل قلم هستند باید با اینگونه نوشته‌ها و مقاله‌ها به مبارزه برخیزند تا مشکلی در جامعه ایجاد نشود.

 

ا‌نتهای پیام/2300/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول