اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دیروز سنگر ما مرزها و امروز سنگر ما مدارس است

امام جمعه فردوس گفت: اگر دیروز سنگر ما در مرزها بود امروز سنگر ما در مدارس است و اگر دیروز با توپ، تانک و هواپیما مورد هجوم قرار می‌گرفتیم امروز با ماهواره و اینترنت مورد هجوم هستیم.

دیروز سنگر ما مرزها و امروز سنگر ما مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر، مقاومت و ایثار در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی فردوس اظهار کرد: سریع‌ترین افراد به سوی خیر و نیکی، افراد کم سن و سال هستند بنابراین مسئولان و متولیان تعلیم و تربیت باید کم سن و سالان را دریابند.

وی افزود: امروز آمریکا از رشد علمی و انقلابی بودن جوانان ما به شدت عصبانی است و تلاش می‌کند که جلوی این پیشرفت و موفقیت را بگیرد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: ایران اسلامی در المپیادهای فیزیک، شیمی، رایانه و دیگر رشته‌ها آمریکا، فرانسه و کشورهای پیشرفته را پشت سر گذاشته و در دنیا حرف اول را می‌زند.

بابایی متذکر شد: دیروز سنگر ما مرزها بود ولی امروز سنگر ما مدارس است و اگر دیروز با توپ، تانک و هواپیما مورد هجوم قرار می‌گرفتیم امروز با ماهواره و اینترنت مورد هجوم هستیم.

امام جمعه فردوس با تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شما دانش‌آموزان نیروهایی هستید که انتظار می‌رود شهید فهمیده‌های آینده مملکت باشید همان‌طور که امام(ره) فرمود رهبر ما نوجوان 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر خود بست و در مقابل دشمن ایستاد.

وی اضافه کرد: اگر نوجوان و جوانی به راه خلاف برود در واقع سرباز دشمن است و به فرمان دشمن گوش داده است.

بابایی اظهار کرد: حضور چهار و نیم ساعته مقام معظم رهبری (مد ظله) در جمع دانش‌آموزان نشانه اهمیت دادن نظام به موضوع تعلیم و تربیت است و بنابراین دانش‌آموزان باید در جواب این احترام رهبری و نظام، کارنامه قابل قبولی در عرصه تعلیم و تربیت ارائه دهند.

دانش‌آموزان قله‌های موفقیت را با تعهد و تخصص فتح کنند

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز از دانش‌آموزان خواست تا قله‌های پیشرفت و موفقیت را با تعهد و تخصص فتح کنند و مایه سربلندی میهن و کشور خود باشند.

سیدمهدی علی‌پرست افزود: پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی حاصل ایثار و رشادت‌های شهدا و از خودگذشتگی آنان است.

وی اذعان داشت: اگر امروز رئیس جمهور ایران اسلامی با قدرت در سازمان ملل صحبت می‌کند این نیز به برکت خون شهدا و رشادت‌های آنان است.

انتهای پیام/69007/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول