اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده خبر داد

امانت 2 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده گفت: یک‌هزار و 959 جلد کتاب از کتابخانه کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده به امانت گرفته شده است.

امانت 2 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

زهرا مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در طول تابستان استقبال خوبی از برنامه‌های کانون کردند.

وی به فعالیت‌های کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: کانون برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های ادبی، علمی، هنری، فرهنگی و دینی برگزار می‌کند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده ادامه داد: بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی شخصیت، سرزمین، نشریه‌نگاری، معرفی وقایع، کاردستی، نقاشی، سفالگری، نمایش فیلم و... جزو این برنامه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه یک‌هزار و 959 جلد کتاب از کتابخانه کانون پرورش فکری به امانت گرفته شده، تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و 317 جلد کتاب را دختران و 642 جلد کتاب را پسران به امانت گرفته‌اند.

مصطفایی با اشاره به اینکه در طول تابستان کلاس‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان برگزار شده، گفت: 841 نفر از کودکان و نوجوانان در طول این مدت در کلاس‌های کاردستی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 417 نفر از کودکان و نوجوانان پسر و مابقی دختر هستند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده بیان داشت: 25 نفر از دانش‌آموزان علاقه‌مند در طول تابستان در کلاس‌های رنگ روغن شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه 10 نفر از کودکان و نوجوانان در کلاس نقاشی و طراحی روی سفال شرکت کردند، اضافه کرد: 30 نفر از علاقه‌مندان نیز در دوره‌های نقاشی خلاق کودکان حضور داشتند.

مصطفایی با بیان اینکه 25 نفر از کودکان در کلاس‌های زبان شرکت کردند، ادامه داد: 20 نفر از علاقه‌مندان به کلاس‌های هنری نیز در کلاس‌های سفال و خوشنویسی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 20 نفر از دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کلاس‌های رایانه شرکت کردند، بیان داشت: همچنین هشت نفر از کودکان نیز در کلاس‌های موسیقی شرکت کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به اینکه کانون تلاش می‌کند کودکان و نوجوانان را به سمت کتاب و کتابخوانی جذب کند، متذکر شد: خانواده‌ها نیز برای جذب کودکان به سمت کتاب نقش موثری ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول