اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره عکس کودک در کانون پرورش فکری زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: جشنواره عکس کودک در کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره عکس کودک در کانون پرورش فکری زنجان

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلف و متنوعی برای کودکان و نوجوانان در کانون برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره عکس کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود: این جشنواره با موضوعات لحظات به یاد ماندنی کودکان، کودک و جامعه و کودک و آموزش برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه هر فردی می‌تواند پنج اثر به جشنواره ارسال کند، تصریح کرد: عکس‌ها باید در قالب لوح فشرده با کیفیت 300 DPI و با فرمت GPG باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند عنوان مناسبی را برای هر اثر با توجه به شرایط آن انتخاب کنند، گفت: علاقه‌مندان مشخصات کامل خود را به همراه تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ارسال کنند.

نظری با اشاره به اینکه جشنواره عکس کودک از هفته ملی کودک آغاز شده، افزود: مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان به جشنواره 30 آبان ماه جاری است.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره شرایط سنی خاصی ندارد و افراد در هر گروه سنی می‌توانند در آن شرکت کنند، متذکر شد: در پایان پس از داوری آثار جوایزی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: امید است همشهریان علاقه‌مندی خوبی برای شرکت در این جشنواره نشان دهند.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول