اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اختصاص 30 میلیون تومان برای تجهیز کانون پرورش فکری درمیان

فرماندار درمیان گفت: در سال‌جاری اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان برای تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان اختصاص یافت.

اختصاص 30 میلیون تومان برای تجهیز کانون پرورش فکری درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در دیدار با اعضای برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان در حال حاضر 350 عضو دارد که از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی آن برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: مبلغ 30 میلیون تومان برای تجهیز کانون پرورش فکری درمیان اختصاص یافته است.

فرماندار درمیان با بیان این‌که سیستم نمایش فیلم سالن سینمای کودک این کانون با هزینه‌کرد 20 میلیون تومان در سال گذشته خریداری و نصب شده است، تصریح کرد: همچنین 9 هزار جلد کتاب با موضوعات علمی، هنری، فرهنگی و کمک آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اسدیه برای استفاده جوانان و نوجوانان شهرستان وجود دارد.

براتی یاد‌آور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی است که کودکان را به بهترین نحو پرورش و ضمن شناسایی استعدادها، آن‌ها را مطابق با اصول اسلامی پرورش می‌دهد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های متعدد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی همراه با کارهای کارگاهی یک فضای خوب و مناسب برای تربیت کودکان است.

کانون پرورش فکری کودکان محور توسعه و تشکیل آینده کودکان است

فرماندار درمیان با بیان این‌که ما باید به خوبی از فکر و توان نوجوانان استفاده کنیم، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محور توسعه و تشکیل آینده کودکان است.

افزایش نرخ مطالعه در جامعه جوان و نوجوان

مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: سالن سینما کودک شهرستان درمیان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث ساختمان کانون‌ پرورش فکری قهستان و گزیک نیازمند مشارکت خیران

عبدالرضا صمدی با بیان این‌که یکی از اهداف کانون‌های فرهنگی تربیتی خراسان‌جنوبی، افزایش نرخ مطالعه در جامعه جوان و نوجوان از طریق راه‌اندازی و توسعه کتابخانه‌های سیار است، تصریح کرد: ایجاد کتابخانه سیار مرزی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در شهرستان درمیان است.

وی درباره توسعه کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان افزود: در بحث جذب و بکارگیری نیروی انسانی مشکلی نداریم اما احداث ساختمان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های قهستان و گزیک نیازمند مشارکت بالای خیران نیکوکار است.

10 درصد کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عضو کانون‌ پرورش کودکان

مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: هدف کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی غنی‌سازی تخصصی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سنین 6 تا 16 سال است و در حال حاضر 10 درصد کودکان و نوجوانان استان عضو کانون‌ها هستند.

انتهای پیام/69017/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول