اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی کرمان:

کانون پرورش فکری و بنیاد حفظ آثار ‌کرمان تفاهم‌نامه‌ انتشار کتاب منعقد کرد‌ند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: ‌کانون پرورشی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تفاهم‌نامه‌ای را برای انتشار 50 جلد کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس منعقد کرده‌اند.

کانون پرورش فکری و بنیاد حفظ آثار ‌کرمان تفاهم‌نامه‌ انتشار کتاب منعقد کرد‌ند

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کانون پرورشی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان 10 جلد کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس را منتشر کرد که تمام این کتاب‌ها به فروش رسید.

و4ی افزود: کانون پرورشی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تفاهم‌نامه‌ای را برای انتشار 50 جلد کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس منعقد کرده‌اند که تاکنون 10 جلد از این کتاب‌ها رونمایی شده و 10 جلد دیگر در مرحله تصویرگری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ابراز داشت: مربیان کانون پرورشی کرمان 10 جلد کتاب با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را در دست انتشار دارند و همچنین کتاب‌هایی را برای فرزندان شبه‌خانواده بهزیستی تدوین و منتشر می‌کنند.

گنجعلیخانی عنوان کرد: تخصصی‌ترین کتابخانه‌های کودک و نوجوان به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

وی خودگردان شدن کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در پیشبرد اهداف این مجموعه‌ها مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: 2 هزار و 500 نمایشگاه از محصولات کانون پرورشی در مدارس کرمان برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه کانون پرورشی کرمان 45 هزار نفر عضو ثابت دارد، خاطر نشان کرد: 4 هزار کودک و نوجوان در تابستان سال جاری در مراکز کانون پرورشی استان کرمان حضور یافتند.

گنجعلیخانی از عضویت 9 هزار زبان‌آموز در کانون زبان ایران در استان کرمان خبر داد و گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیمه دوم سال فقط در شیفت عصر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا فیلم سینمایی مرادو تولید کانون پرورشی کرمان در سالن‌های نمایش کانون برای دانش‌آموزان اکران شود.

انتهای پیام/80019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول