اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده خبر داد

وجود بیش از 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده گفت: 9 هزار و 479 جلد کتاب در کتابخانه کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده وجود دارد.

وجود بیش از 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

زهرا مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: کانون در طول سال برنامه‌های متنوع و مختلفی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در کانون پرورش فکری خدابنده فعالیت‌های هنری، ادبی، دینی، علمی و فرهنگی مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان شهرستان استقبال خوبی از این برنامه‌ها می‌کنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده به فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی شخصیت، سرزمین، نشریه نگاری، معرفی وقایع و... جزو این برنامه‌ها است.

این مسئول اجرای نمایش عروسکی را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری خدابنده اعلام کرد و ابراز داشت: همه برنامه‌های ادبی کانون سبب افزایش علاقه دانش‌آموزان به مطالعه و کتابخوانی می‌شود.

مصطفایی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی و معرفی کتاب کودکان را با کتاب‌های مختلف آشنا می‌کند، متذکر شد: این کلاس‌ها تمایل آنها به مطالعه و یادگیری را افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های کانون خلاقیت آنها را پرورش می‌‌دهد، افزود: کانون با برنامه‌های خود استعدادهای کودکان و نوجوانان را شناسایی و برای شکوفایی آنها تلاش می‌کند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده به برنامه نمایش فیلم در کانون اشاره کرد و گفت: در این بخش از آثار و فیلم‌های خود کانون برای کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده با شور و نشاط خاصی در برنامه‌های مختلف کانون شرکت می‌کنند.

مصطفایی در ادامه به تعداد اعضای کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار 367 نفر از کودکان و نوجوانان از سال 86 تا به امروز در برنامه‌های کانون شرکت کردند.

وی به تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه کانون پرورش فکری خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: 9 هزار و 479 جلد کتاب در کتابخانه کانون ثبت شده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده گفت: امید است با تلاش خانواده‌ها، مدارس و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده هر روز علاقه دانش‌آموزان به شرکت در برنامه‌های مختلف کانون افزایش یابد.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول