اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشمر خبر داد

عضویت 2576 کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کاشمر

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشمر از عضویت 2 هزار و 576 کودک و نوجوان در این کانون خبر داد.

عضویت 2576 کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کاشمر

منیر ریحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 342 دختر و هزار و 234 پسر 7 تا 17 سال عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر هستند، اظهار کرد: اعضای کانون علاوه بر شرکت در کلاس‌های مختلف فرهنگی هنری و برنامه‌های فوق برنامه می‌توانند از کتابخانه کانون، کتاب به امانت ببرند.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای کانون عضو کتابخانه هستند؛ تصریح کرد: بیش از 10 هزار عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه موجود است و اعضا می‌توانند با سلیقه خود کتاب مورد نیاز خود را برای مطالعه به امانت ببرند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشمر با اشاره به پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف شهر و عدم دسترسی مطلوب برخی از کودکان و نوجوانان برای حضور در این کانون افزود: امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی شعبه دوم کانون، شاهد برخورداری تمامی کودکان و نوجوانان از خدمات آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه روزهای پنج‌شنبه به دلیل تعطیل بودن مدارس یکی از روزهای شلوغ کانون است، خاطرنشان کرد: مابقی روزهای هفته روزانه به طور متوسط 25 نفر در دو نوبت صبح و عصر به کانون مراجعه کرده و در کلاس‌ها و برنامه‌های آن شرکت می‌کنند.

ریحانی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر با 9 نیرو اداره می‌شود، تصریح کرد: سعی و تلاش مجموعه همکاران بر این است که با توجه به محدودیت اعتبارات و امکانات، با بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و ایده‌ها و صرفه‌جویی بتوانیم از کمترین امکانات بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و مراجعه‌کنندگان را راضی نگه داریم.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از پایگاه‌های فعال اوقات فراغت بوده است، تاکید کرد: در تابستان امسال 150 نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر کاشمری با حضور در کانون در کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، کاردستی و ادبی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول