اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره خبر داد

وجود 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خرم‌دره

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره گفت: 9 هزار و 767 جلد کتاب در کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره وجود دارد.

وجود 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری خرم‌دره

هاجر بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان استقبال خوبی از این برنامه‌ها می‌کنند.

وی به عملکرد کانون پرورش فکری خرم‌دره در 6 ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: در طول این مدت 65 نفر از کودکان و نوجوانان به عضویت کانون درآمدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال‌جاری 42 نفر از کودکان و نوجوانان عضویت خود را تمدید کردند، متذکر شد: همچنین تعداد نفرات کانون در بازه زمانی مشخص 306 نفر بوده است.

این مسئول ادامه داد: این تعداد در طول زمان مشخص به صورت آزاد در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون شرکت کرده‌اند.

بیگدلی یادآور شد: یک‌هزار و 235 نفر از کودکان و نوجوانان در طول یازده سال گذشته به عضویت کانون پرورش فکری خرم‌دره درآمدند.

وی به تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه کانون پرورش فکری خرم‌دره اشاره کرد و متذکر شد: 9 هزار و 767 جلد کتاب در کتابخانه کانون وجود دارد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: همچنین کودکان و نوجوانان خرم‌دره 2 هزار و 49 جلد کتاب از کتابخانه کانون به امانت برده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کانون تلاش می‌کند با برنامه‌های خود استعدادهای کودکان و نوجوانان را کشف کند، بیان داشت: همچنین شناخت خلاقیت و پرورش استعدادهای آنها از دیگر فعالیت‌های کانون است.

بیگدلی با اشاره به اینکه کانون با توجه به علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به کلاس‌های ادبی، علمی و هنری استعدادهای آنها را شناسایی می‌کند، گفت: محور اصلی برنامه‌های کانون کتاب است.

وی با بیان اینکه کودکان با شرکت در بازی‌های فکری و سرگرمی با کتاب‌های مختلف نیز آشنا می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان علاقه خوبی به شرکت در کلاس‌های متنوع کانون از خود نشان می‌دهند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره به برنامه نمایش فیلم کانون پرورش فکری خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان پس از اتمام نمایش فیلم به همراه مربی خود به نقد و بررسی می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر فیلم‌های نمایش داده شده از تولیدات کانون پرورش فکری است، ادامه داد: هر فیلم بر حسب سن کودکان و رده سنی خاص آنها نمایش داده می‌شود.

بیگدلی اضافه کرد: همچنین کتاب و فیلم‌نامه بیش از 50 درصد فیلم‌های نمایش داده شده در کتابخانه کانون موجود است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است کانون با جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع خود تاثیر بسزایی در پرورش خلاقیت و استعدادیابی آنها داشته باشد.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول