اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

کانون پرورش فکری ظرفیت پرکردن خلاهای آموزشی را دارد

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: کانون پرورش فکری ظرفیت پر کردن خلاهای آموزشی را دارد.

کانون پرورش فکری ظرفیت پرکردن خلاهای آموزشی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم احمدی در گردهمایی مسئولان و مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر نقش مهم کانون در آموزش و تربیت گفت: اعتقاد عمیق به کانون دارم، آموزش در کانون نسبت به مراکز دیگر متفاوت‌تر بوده و اثرگذاری آن نیز بیشتر است.

وی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از ظرفیت‌های موثر فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: داشتن دغدغه‌های آموزشی و تربیتی را از ویژگی‌های شایسته مدیرعامل کانون و همچنین مدیرکل کانون مازندران می‌دانم که در همین خصوص تلاش خواهد شد تا در تحقق دغدغه‌ها و طرح‌های مورد نظر کانون با وزارت آموزش و پرورش تعاملاتی صورت پذیرد.

احمدی داشتن خلاقیت و ابتکار را از مهم‌ترین ویژگی‌های کودکان ونوجوانان عضو کانون یاد کرد و گفت: کسانی که در کودکی و نوجوانی خود عضو کانون بودند امروزه به عنوان چهره‌های شایسته مطرح هستند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران آینده کشور باید کسانی باشند که در کانون عضویت داشته باشند تا خلاق و مبتکر بار آیند، این ارزشمند است و در برنامه‌ریزی‌ها نباید از آن غفلت کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در بازگشایی مدارس اظهار داشت: احیای نقد و فضای آزاداندیشی باید از سن کودکی و نوجوانی در مدارس و کانون‌های پرورش فکری مورد اهتمام قرار گیرد.

وی افزود: مازندران در حوزه کانون‌های کشور جزو قوی‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود که این  ادعا را می‌توان در برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی این کانون به وضوح دید.

احمدی از جمله مشکلات پیش‌روی کانون و مربیان سختکوش آن را کمی حقوق و مزایای مربوطه عنوان کرد و افزود: در مجلس شورای اسلامی پیگیر افزایش این مسئله هستیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول