اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک

برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری خرمشهر تشریح شد

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، برنامه‌های ویژه‌ هفته ملی کودک چهار مرکز کانون در شهرستان خرمشهر را اعلام کرد.

برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری خرمشهر تشریح شد

مازیار محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شورای برگزاری دومین هفته ملی کودک با شعار «زنده باد کودکی، زنده باد زندگی» پس از برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان‌های مرتبط با هفته ملی کودک برنامه‌های اجرایی این مناسبت را در شهرستان خرمشهر اعلام کرد.

وی افزود: کانون با همکاری اداره آموزش و پرورش در 15 مهرماه 92 همزمان با اولین روز هفته ملی کودک، برنامه‌هایی چون: اجرای فعالیت‌های فرهنگی به اتفاق والدین و دانش آموزان با توجه به خلاقیت مربیان را مراکز کانون شماره یک، دو، سه و چهار خرمشهر اجرا خواهد کرد.

محمدزاده از اجرای بازی‌های محلی شاد با حضور خانواده‌ها و فرزندانشان و با همکاری همه ادارات شهرستان خرمشهر در سالن سرپوشیده‌ شهید شهیدی در دومین روز هفته ملی کودک این شهرستان سخن گفت و ادامه داد: در روز سوم هفته ملی کودک مراکز چهارگانه کانون در شهرستان خرمشهر با حضور کارشناسان بهداشت بچه‌ها را با مسائل سلامت آشنا می‌کنند.

وی در ادامه اعلام برنامه‌های هفته‌ ملی کودک اظهار کرد: در چهارمین روز از این هفته کانون با همکاری سازمان میراث فرهنگی شهرستان خرمشهر در روستای محرزی برنامه‌هایی چون نقاشی سایه‌ها، بازی با آب و معرفی میراث فرهنگی ایران و استان را اجرا خواهند کرد.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، حضور در سطح شهر با عنوان اتوبوس سیار شهری و معرفی کانون و فروش محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی به کودکان و نوجوانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و خوانش دعا و نیایش توسط کودکان و دانش‌آموزان خرمشهری در مراکز شماره یک تا چهار کانون پرورش فکری خرمشهر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی را دیگر برنامه‌های این هفته‌ ملی در این شهرستان معرفی کرد و یادآور شد: امسال هفته ملی کودک (15 تا 21 مهر) به صورت جشنواره با شعار «زنده باد کودکی، زنده باد زندگی» در استان خوزستان برگزار می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی آن در استان است.

وی همچنین عنوان کرد: در استان خوزستان، سازمان بهزیستی، علوم تحقیقات و فن‌آوری، دفتر نمایندگی یونیسف، هلال‌احمر جمهوری اسلامی، پلیس راهور و معاونت فرهنگی ناجا، فدراسیون ورزش‌های همگانی انجمن بازی‌ها و ورزش‌های کودکان، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان میراث فرهنگی و حوزه‌ی هنری و شهرداری‌ها ویژه برنامه‌های خود را همزمان با این ایام اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دومین هفته ملی کودک و نوجوان و نوزدهمین جشنواره یک هفته با کانون از (15 تا 21 مهر) سال جاری با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط در مراکز کانون پرورش فکری استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول