اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم خبر داد

تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون‌های پرورش فکری شهرستان جم

فرماندار شهرستان جم از تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون‌های پرورش فکری این شهرستان خبر داد.

تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون‌های پرورش فکری شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالرسول زارع دوشنبه ‌شب در آیین برگزاری همایش هفته بزرگداشت کودک در جم اظهار داشت: فرهنگ سازی باید در زمان کودکی انجام بپذیرد و باید نسبت به فعالیت‌های کودکان و شکوفا کردن استعدادهای آنها اهتمام ورزیم.

وی بر نقش پر رنگ کانون و تاثیر زیاد این مکان فرهنگی اشاره و بر همکاری همه نهاد ها با کانون تاکید کرد.

زارع تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت‌دهی خلاقیت و ذوق جوانان و نوجوانان نقش مهمی ایفا می‌کند و روشنایی بخش آینده‌ای مطمئن برای کودکان است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به وظایف کانون پرورش فکری بر شکوفایی و جهت‌دهی استعدادهای کودکان و نوجوانان و سوق دهی به سمت تربیت معنوی و اخلاقی جامعه، ترویج فرهنگ مطالعه و پرورش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان افزود: فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان می‌تواند در توسعه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگ‌های بیگانه نقش مؤثری ایفا کند.

وی به همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: ادارات شهرستان زمینه افزایش آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون و شرایط حضور هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان جم از تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون‌های پرورش فکری شهرستان جم خبر داد و گفت: این مهم در راستای افزایش کیفیت فعالیت‌های این نهاد است.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان جم نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه کرد.

مریم عطایی متذکر شد: کانون پرورشی فکری با دارا بودن بیش از هزار نفر عضو در عرصه‌های علمی، هنری، فرهنگی و اسلامی در رشته‌های قصه گویی، شعر خوانی، نقاشی، طراحی، سفال‌گری، انیمیشن و... فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول