اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده گفت: نمایشگاه کتاب در طول هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون پرورش فکری خدابنده

زهرا مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به هفته ملی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب و آثار نقاشی کودکان و نوجوانان در کانون در طول هفته کودک برگزار می‌شود، افزود: همچنین به مناسبت هفته ملی کودک ایستگاه سفالگری در کانون برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه دوره تربیت کودکان و نوجوانان به همراه اولیای آنها در کانون برگزار می‌شود، افزود: همچنین برنامه پرواز بادبادک‌ها در کانون اجرا می‌شود.

این مسئول به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک و کلاس‌های کانون اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

مصطفایی با اشاره به اینکه با نامگذاری هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان با حقوق خود آشنا می‌شوند، تصریح کرد: همچنین آنها با حضور در کانون با کلاس‌های هنری آشنا می‌شوند.

وی ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان توسط برنامه‌های کانون را از مزایای کانون دانست و گفت: با قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در این محیط آنها استقبال خوبی از برنامه‌های کانون می‌کنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده ادامه داد: همچنین فیلم تولیدات کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول به فعالیت‌های مختلف کانون برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی در کانون برگزار می‌شود.

مصطفایی به فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی شخصیت، سرزمین، نشریه‌نگاری، معرفی وقایع و... جزو این برنامه‌ها است.

وی برگزاری کلاس‌های ادبی در کانون پرورش فکری را باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب‌ها و نویسندگان آنها، سبک‌های مختلف داستان‌نویسی و قالب‌های شعری دانست و اضافه کرد: محوریت کلاس‌های ادبی پرورش خیال، افزایش دقت، توجه به محیط اطراف و از بین بردن ترس از نوشتن در کودکان و نوجوانان است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خدابنده ادامه داد: همه برنامه‌های ادبی کانون سبب افزایش علاقه دانش‌آموزان به مطالعه و کتابخوانی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی و معرفی کتاب کودکان را با کتاب‌های مختلف آشنا می‌کند، متذکر شد: این کلاس‌ها تمایل آنها به مطالعه و یادگیری را افزایش می‌دهد.

مصطفایی مطالعه را یکی از بهترین راه‌های غنی‌سازی و بهره‌وری از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست و گفت: کانون پرورش فکری با داشتن کتابخانه اختصاصی برای کودکان و نوجوانان و انجام فعالیت‌هایی در ارتباط با کتابخوانی این راه را برای کودکان و نوجوانان هموار کرده است.

وی اذعان داشت: امید است با تلاش خانواده‌ها، مدارس و همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده هر روز علاقه دانش‌آموزان به شرکت در برنامه‌های مختلف کانون افزایش یابد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول