اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان:

431 هزار تن محصولات زراعی در زنجان تولید می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: 431 هزار تن محصولات زراعی در زنجان تولید می‌شود.

431 هزار تن محصولات زراعی در زنجان تولید می‌شود

احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهرستان زنجان در بخش‌های مختلف زراعی، دامی، باغی و شیلات فعالیت‌های مناسبی دارد.

وی به بخش زراعت شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: تولید محصولات زراعی شهرستان زنجان بالغ بر 431 هزار و 112 تن برآورد شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به وضعیت بخش زراعت زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان زنجان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در این بخش است.

این مسئول سطح زیر کشت محصولات زراعی شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: کشت انواع محصولات زراعی در سطحی بالغ بر 106 هزار و 487 هکتار در شهرستان زنجان صورت می‌گیرد.

موسوی وضعیت زراعت شهرستان زنجان را در استان مناسب ارزیابی کرد و گفت: شهرستان زنجان عملکرد مناسبی در تولید محصولات زراعی دارد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان بخش زراعت را یکی از بخش‌های مهم کشاورزی استان و شهرستان زنجان عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان زنجان در این بخش مقام‌های نخست و مناسبی دارد.

وی به محصول برنج در شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان زنجان در میزان کشت و تولید این محصول مقام نخست استان را دارد.

موسوی سطح زیر کشت این محصول را یادآور شد و تصریح کرد: سطح زیر کشت این محصول در شهرستان زنجان بالغ بر 2 هزار و 100 هکتار برآورد می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان همچنین به میزان تولید شلتوک در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: برآورد شده که 7 هزار و 350 تن شلتوک در زنجان تولید می‌شود.

این مسئول میزان تولید برنج شهرستان زنجان را مناسب دانست و متذکر شد: این میزان در سطح استان بسیار مناسب است.

موسوی با بیان اینکه میزان تولید این محصول رو به رشد بوده است، اذعان داشت: طی سال‌های اخیر رشد بالای 20 درصد در تولید شلتوک را شاهد بودیم.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول