اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد

جهاد کشاورزی سمنان دستگاه برتر در رسیدگی به امور ایثارگران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط سازمان جهاد کشاورزی در زمینه رسیدگی به امور ایثارگران در این استان خبر داد.

جهاد کشاورزی سمنان دستگاه برتر در رسیدگی به امور ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی امروز گفت: با بررسی‎های انجام شده از سوی استانداری سمنان و ستاد امور ایثارگران استان سمنان، از تلاش‎های سازمان جهاد کشاورزی در عرصه خدمت‎گزاری به ایثارگران به ویژه رسیدگی و توجه مضاعف به خانواده‎‎های معظم شهدا، اجرای دستورالعمل‎های مربوطه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجموعه اداری، برگزاری باشکوه مراسم در مناسبت‎های مختلف و همکاری با ستادهای مرتبط با حوزه دفاع مقدس به عنوان دستگاه برتر تقدیر و تشکر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اهم اقدامات انجام شده امور ایثارگران سازمان و خدمات ارائه شده را اقدام برای چاپ و انتشار کتاب خاطرات، وصیت‎نامه‎ها و دست‎نوشته‎های شهدای سازمان، برگزاری یادواره شهدا به صورت سالانه، اعزام راهیان به مناطق عملیاتی، برگزاری مراسم گرامیداشت ایام خاص دوران دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا در آن مراسم عنوان کرد.

وی افزود: تجلیل از رزمندگان شاغل دارای سابقه بالای شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، به‎روزرسانی آمار و اطلاعات مربوط به ایثارگران، سرکشی مداوم در طول سال از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‎ها، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی خانواده شهدا در مشهد مقدس، پیگیری اشتغال فرزندان ایثارگران، اقدام برای تهیه، تدوین و چاپ کتاب فعالیت‎های سه گردان دوران دفاع مقدس و مشارکت در برنامه‎های پارک موزه دفاع مقدس مهم‎ترین اقدامات سازمان در امور ایثارگران بوده است.

یادآوری می‎شود: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان 115 شهید، شش آزاده و 153 جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول