اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

21 هزار بهره‌بردار محصولات دامی و کشاورزی خود را بیمه کردند

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در سال زراعی جدید 92 -91 قریب به 21 هزار نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی محصولات دامی و کشاورزی خود را تحت پوشش بیمه قرار داده و با صندوق بیمه قرارداد منعقد کردند.

21 هزار بهره‌بردار محصولات دامی و کشاورزی خود را بیمه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جعفر صبوری‌پور صبح امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: کل حق بیمه این تعداد بهره‌بردار بالغ بر 103 میلیارد ریال است که 77 میلیارد ریال آن سهم دولت و 26  میلیارد ریال نیز سهم بیمه‌گذاران است.

وی اضافه کرد: 12 هزار و 602 نفر بر اثر عوامل خطر تحت پوشش متحمل خسارت شده که بالغ بر 68 میلیارد ریال خسارت دریافت کردند.

این مسئول ادامه داد: در این مدت زمان، سه هزار و 361 نفر از بهره‌برداران 23 هزار هکتار از اراضی زیر کشت محصولات زراعی خود را بیمه کردند که از سطح زیر پوشش بیمه هزار و 291 نفر با سطح پوشش سه هزار و 301 هکتار خسارت دیدند که حدود 14.5 میلیارد ریال به بهره‌برداران این بخش پرداخت شده است.

صبوری در ادامه بیان داشت: در بخش باغبانی نیز 11 هزار و 391 بهره‌بردار 14 هزار و 635 هکتار از باغات خود را تحت پوشش بیمه قرار دادند که 6 هزار هکتار خسارت دیدند که بیش از 30 میلیارد ریال به عنوان خسارت به بهره‌برداران پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در بخش دام نیز 6 هزار و 209 نفر از بهره‌برداران 173 هزار و 382 راس دام سبک و سه هزار و 797 راس دام سنگین و چهار هزار و 357 کندوی عسل را بیمه کردند که در مجموع 23 میلیارد ریال به عنوان خسارت به بخش پرداخت شده است.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول