اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه تشریح شد

مصوبات، تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و عملکرد بانک‌های عامل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گزارشی از بررسی مصوبات انجام شده، تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و نموداری از عملکرد بانک‌های عامل را ارائه داد.

مصوبات، تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و عملکرد بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری در پنجاهمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه گزارشی از بررسی مصوبات انجام شده، تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و نموداری از عملکرد بانک‌های عامل را ارائه داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص تسهیلات و مصوبات انجام شده گفت: مجموع امتیازات تخصیص یافته در این رابطه چهار میلیون و 395 هزار و 756 ریال است.

وی کل طرح‌های مصوب را 165 مورد اعلام کرد و ادامه داد: به این تعداد مبلغ 612 میلیون و 973 هزار ریال اعتبار داده شده است.

به گفته منصوری، مجموع اعتبارات ابلاغی سال 91، یک‌هزار و 500 میلیون ریال در زمینه طرح توسعه کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه ارسال شناسنامه‌ها به بانک مرکزی، از تعداد 775 مورد مبلغ 2 میلیارد و 777 میلیون و 839 هزار ریال اختصاص داده شده است.

این مسئول عنوان کرد: بانک کشاورزی با 101 درصد پیشرفت در زمینه ارسال شناسنامه‌ها، 93 درصد پیشرفت در زمینه توسعه ملی، 46 درصد در زمینه انعقاد قرارداد و 70 درصد در زمینه اخذ مصوبه رتبه نخست را در بین بانک‌ها کسب کرده و بانک‌های سپه، رفاه ‌کارگران و صادرات در رده‌های بعدی قرار دارند.

منصوری خاطرنشان کرد: در زمینه ارسال شناسنامه به صندوق توسعه ملی، بانک سپه پیش‌رو و بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صادرات و رفاه کارگران رتبه‌های دوم تا پنجم را به ‌خود اختصاص داده‌اند.

به گفته این مسئول، در زمینه اخذ مصوبات از بانک مرکزی، بانک سپه رتبه نخست را کسب کرده و بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، صادرات و رفاه‌ کارگران در جایگاه‌های بعدی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: از مشکلات طرح توسعه کشاورزی می‌توان به لغو ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی، افزایش سود تسهیلات طرح‌های صنایع تکمیلی و تبدیلی اشاره کرد.

منصوری عدم پذیرش اسناد زراعی و تک‌برگی به ‌عنوان وثیقه و محدودیت زمان با توجه به تعیین مهلت زمانی برای پذیرش طرح‌ها را از دیگر مشکلات طرح توسعه کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول