اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اجرای دومین سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

آغاز اجرای دومین سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آغاز اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: اجرای این سرشماری آزمایشی از دو روز پیش آغاز شده است و تا 29 آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محل اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در دهستان بخش سیلوانا با 39 آبادی از ارومیه اجرا می‌شود.

مختاری با بیان اینکه دومین آزمایش سرشماری کشاورزی در آذربایجان غربی از سوی مرکز آمار ایران عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: 17 نفر در اجرای سرشماری کشاورزی استان مشارکت دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به جزئیات اجرای دومین آزمایش سرشماری کشاورزی اشاره کرد و افزود: در این سرشماری تعداد واحدهای تولیدی، کشاورزی و دامپروری و همچنین آمارهای موجود در بخش کشاورزی هر یک ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:آمارگیران اطلاعات گرفته شده از کشاورزان را توسط تبلت ثبت می‌کنند.

مختاری به اهمیت و جایگاه آمارگیری عمومی کشاورزی اشاره کرد و اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی است و بر این اساس ارائه آمار صحیح از سوی کشاورزان و همکاری صمیمانه آن‌ها با آمارگیران مرکز آمار ایران توصیه می‌شود.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول