اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری البرز:

طرح آزمایشی سرشماری کشاورزی سال 92 البرز در طالقان برگزار می‌شود

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری البرز از برگزاری آزمایشی طرح سرشماری کشاورزی سال 92 استان البرز در شهرستان طالقان خبر داد.

طرح آزمایشی سرشماری کشاورزی سال 92 البرز در طالقان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، یحیی رمضانی اظهار داشت: طرح سرشماری کشاورزی به صورت آزمایشی استان البرز در شهرستان طالقان و دهستان پایین طالقان بخش مرکزی طالقان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح که یکماه به طول می‌انجامد مأموران سرشماری با مراجعه به منازل روستاییان آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های کشاورزی آنها را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری البرز خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت رسمی در سال آینده انجام خواهد شد و سرشماری کشاورزی امسال به صورت آزمایشی انجام خواهد شد تا مشکلات و مسائل مربوط به جمع‌آوری اطلاعات کشاورزی برای رفع آنها در سال آینده بررسی شود.

رمضانی اذعان داشت: طرح سرشماری کشاورزی هر 10 سال در کشور اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: مهم‌ترین خصوصیت طرح امسال، رایانه‌ای بودن آن است و ماموران سرشماری به صورت کاملاً رایانه‌ای و با رایانه همراه «تبلت» این کار را اجرا می‌کنند.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری البرز از همه روستائیان خواست تا با همکاری با مأموران سرشماری و ارائه آمار و اطلاعات دقیق و صحیح به رشد و توسعه صنعت کشاورزی کشور کمک کنند.

انتهای پیام/2302/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول