اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان:

عنوان اتحادیه برتر تعاونی کشاورزی در زنجان جعل شده است

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان گفت: عنوان اتحادیه برتر تعاونی کشاورزی در زنجان جعل شده است.

عنوان اتحادیه برتر تعاونی کشاورزی در زنجان جعل شده است

رضا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: درج خبر اتحادیه برتر تعاونی کشاورزی طی روزهای گذشته توسط اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان صحت ندارد.

وی عنوان کردن این موضوع را جعل عنوان دانست و تاکید کرد: این اقدام توسط مسئولین این اتحادیه کاملاً غیرقانونی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان به درج خبری طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته خبری پوشش داده شده بود که در آن مسئولین از کسب اتحادیه برتر تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان خبر داده بودند که این موضوع کاملاً اشتباه و غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه این عنوان در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر سال 92 کسب شده است، افزود: این عنوان مربوط به عملکرد سال 91 است و این در حالی است که اتحادیه تعاونی‌های شهرستان زنجان در خرداد سال‌جاری تشکیل شده است.

خاتمی زمان تشکیل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: این اتحادیه در چهارم خرداد سال‌جاری با شماره 10097 به ثبت رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان با تاکید بر غیرقانونی بودن اقدام مسئولین مربوطه در این خصوص، خاطرنشان کرد: در سال 91 این اتحادیه وجود خارجی نداشته است.

وی این اقدام را امری غیراخلاقی و خلاف عنوان کرد و اظهار داشت: عنوان کردن این موضوع و رسانه‌ای شدن آن جای تامل دارد.

خاتمی با بیان اینکه مسئولینی که این موضوع را عنوان کرده و موجب رسانه‌ای شدن آن شده‌اند باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، افزود: این اقدامات در افکار عمومی جای جبران ندارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان این اقدام را نکوهش و تاکید کرد: این موضوع موجب تضییع حقوق اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه تلاش مستمر و بی‌وقفه اعضای تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان نباید به این سادگی مورد سوء استفاده قرار گیرد، افزود: تلاش و موفقیت اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان نباید به نام اتحادیه دیگری عنوان شود.          

خاتمی از ارسال نامه به اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خبر داد و تاکید کرد: در این نامه بر اصلاح این خبر جعلی تاکید شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان خواستار اقدام قانونی در این خصوص شد و تاکید کرد: مسئولین اداره‌کل نباید نسبت به این موضوعات بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/73007/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول