اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با نماینده مردم بوشهر در مجلس مطرح شد

عدم آبرسانی به زمین‌های کشاورزی عمده مشکلات بخش مرکزی بوشهر

نبود فضای سبز، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، نبود بودجه برای بهسازی کتابخانه‌ها و نبود امکانات فرهنگی عمده مشکلات مطرح شده در بخش مرکزی بوشهر در نشست با نماینده مردم بوشهر در مجلس بود.

عدم آبرسانی به زمین‌های کشاورزی عمده مشکلات بخش مرکزی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نماینده بوشهر در مجلس ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر با بیان اینکه مسائل و مشکلات را باید به طور دسته‌بندی شده و با اولویت‌بندی قرار دهیم، اظهار داشت: تبادل نظر راجع به مسائل و مشکلات باید با درک اولویت و شرایط باشد و این عمل می‌تواند واقع‌سازی کند تا بدانیم چه موضوعی را باید تعقیب کرده و برای شما جواب داشته باشیم.

عبدالکریم جمیری برگزاری اینگونه جلسات را بسیار ضروری خواند و خاطرنشان کرد: بخش مرکزی می‌‌تواند به عنوان یک الگو برای دیگر بخش‌ها باشد.

جمیری نیز با تاکید بر توجه بیشتر به این روستا بر لزوم و تسریع در حل این مشکلات تاکید کرد و گفت: تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار خواهد گرفت. 

در ابتدای این دیدار نیز اعضای شورای بخش مرکزی و دهیاران بوشهر مشکلات روستاهای خود را به نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

نبود فضای سبز و درختکاری مناسب و ترمیم پارک در چاهکوتاه، مشکل تردد دام در داخل روستاها از جمله مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان روستاهای بخش مرکزی بود که اعضای شورا خواستار تخصیص زمینی در اطراف روستاها برای حل این مشکل و تردد دام‌ها شدند.

همچنین آسفالت کوچه‌ها، نبود زمین برای ساختمان دهیاری و ترمیم روکش آسفالت بزرگراه خلیج فارس تا روستای حسینکی، حل مشکل مالکیت زمین‌های روستای حسینکی، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، نبود بودجه برای بهسازی کتابخانه‌ها، نبود امکانات فرهنگی کافی از دیگر مشکلات مطرح شده در بخش مرکزی بوشهر بود.

عدم وجود دبیرستان دخترانه رشته تجربی در دویره، آسفالت جاده آبطویل به تلاشکی، نیاز به احداث خانه قرآن در روستاها، نبود معلم و نظافت‌چی در دبستان روستای تلاشکی، عدم وجود سالن ورزشی در برخی روستاها، دو بانده شدن راه چاهکوتاه به دویره و روشنایی این راه، لزوم وجود یک کلانتری، بیکاری و موضوع اشتغال جوانان روستایی، احداث سیل‌بند برای جلوگیری از تخریب زمین‌های کشاورزی و گازرسانی از دیگر مشکلاتی بود که در این نشست اعضای شورا و دهیاران بخش مرکزی بوشهر به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول