اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

صدور 55 فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش صنایع کشاورزی زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: 55 فقره مجوز تاسیس در بخش صنایع کشاورزی زنجان صادر شده است.

صدور 55 فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش صنایع کشاورزی زنجان

احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این مجوز‌ها برای متقاضیان فعالیت در این بخش از کشاورزی شهرستان صادر شده است.

وی به تشکیل پرونده در زمینه ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: پرونده‌های متعددی برای متقاضیان ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی و صنایع کشاورزی تشکیل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به تشکیل تعداد پرونده‌ها در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: برای 86 واحد تشکیل پرونده شده است.

این مسئول با بیان اینکه این واحدها در بخش مشاغل خانگی و صنایع کشاورزی است، افزود: بیش از 44 میلیارد ریال تسهیلات برای این واحدها در نظر گرفته شده است.

موسوی به اقدامات انجام شده در بخش حفظ نباتان شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: مبارزه با سن گندم از اقدامات مهم در طی سال‌های اخیر بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان مبارزه با سن گندم در زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: در بیش از 47 هزار و 235 هکتار از اراضی شهرستان با سن گندم مبارزه شده است.

وی به جزئیات مبارزه با سن گندم اشاره و خاطرنشان کرد: در 28 هزار و 730 هکتار از اراضی با سن مادر و در 18 هزار و 505 هکتار نیز با سن پوره مبارزه شده است.                                    

این مسئول با بیان اینکه این مبارزه با 24 دستگاه توربولاینر انجام شده، افزود: همچنین از 515 دستگاه انواع سم پاش‌ها استفاده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان همچنین به بخش مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش نیز پرونده‌هایی برای خرید دستگاه‌های کشاورزی برای متقاضیان تشکیل شده است.

وی توسعه مکانیزاسیون کشاورزی را مهم دانست و تاکید کرد: توسعه این بخش مورد تاکید جدی قرار دارد.

موسوی مکانیزاسیون کشاورزی را برای توسعه کشاورزی مهم عنوان کرد و اذعان داشت: استفاده دستگاه‌های کشاورزی موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول