اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

نگاه آرمانی و تکلیف‌محور باید در مسئولان و مردم نهادینه شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تمامی مردم و مسئولان باید نگاه تکلیف‌محور و آرمانی داشته و این فرهنگ در وجود آنها نهادینه شود.

نگاه آرمانی و تکلیف‌محور باید در مسئولان و مردم نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در همایش دامپزشکی و پدافند غیرعامل اظهار داشت: رسالت بسیار عظیم و بزرگی از زمان تاریخ بشریت و اسلام تا‌کنون بر دوش مسئولان گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نگاه روزمره به مسائل نظام مقدس اسلامی و جهان انسان را کوچک می‌کند.

نظام اسلامی نظامی تکلیف‌محور است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نگاه کلی ما به پدافند غیرعامل آن چیزی که در جزوات کوچک می‌آید نیست بلکه همه مسئولان باید آن را باور کرده و به آن اعتقاد داشته و فرهنگ در وجود آنها نهادینه شود.

نظری با بیان این‌که نظام اسلامی نظامی تکلیف‌محور است، افزود: نگاه تکلیف‌محور و آماری این نظام در هیچ موضوع، مقطع و شرایطی خدشه‌بر‌دار نیست.

وی متذکر شد: نگاه آرمانی، تکلیفی، بلند و گستره باید در تمامی مردم نهادینه شود و نگاه نظام به تمامی مردم منتقل شود.

نگاه آرمانی در تمامی ساختارهای حکومت باید جاری شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها، صنایع و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

نظری با بیان این‌که مسئولان باید درون نظام حرکت کنند، یادآور شد: مسئولان باید دارای نگاهی آرمانی و تکلیف‌محور بوده و در سطح‌های مختلف دارای تحرک و حرکت باشند.

وی اضافه کرد: این نگاه آرمانی در تمامی ساختارهای حکومت باید جاری شود در این صورت است که موفقیت به سرعت و کیفیت حاصل خواهد شد.

تولید قدرت در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که در ارتباط با رسالت و تکلیف فرمودند، جنگ ما با کفر و استکبار تمام شدنی نیست، افزود: اگر احساس کنیم جنگ ما با آمریکا به پایان رسیده است این یک خیال واهی است.

نظری اضافه کرد: اگر نظام مقدس اسلامی را با امام خمینی قبول دارید نباید تصور کنید جنگ تمام شده است و علت آن هم ماهیت نظام است.

وی با بیان این‌که باید مرتب تولید قدرت داشته باشیم، گفت: باید در بخش‌ها و موضوعات مختلف چه در بخش‌های سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری قدرت تولید کنیم.

بالا بردن ضرایب روحی و روانی در جامعه نوعی پدافند است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای انجام تکلیف و رسالت باید قدرت داخلی تولید شود و بر این اساس در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

نظری افزود: بالا بردن ضرایب روحی و روانی در جامعه و آستانه تحمل مردم را در مقابل تحریم‌های دشمن بالا بردن، خود نوعی پدافند محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: داشتن عزم و اراده راسخ خیلی مهم است و اگر خود را از تار و پود تشکیلاتی که برای ما تعریف شده است جدا کنیم به طور قطع موفق می‌شویم.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول