اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

گفتگوهای تبلیغاتی در سطح پایین لحاظ نشود/ تنها به آب و نان مردم بسنده نکنیم

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تحریم های موجود گفت: اگر قرار باشد تنها به دغدغه مردم یعنی آب و نان بسنده کنیم، تنها جواب دشمن را داد‌ه‌ایم، پس چرا گفت‌و‌گوهای تبلیغاتی باید در سطح پایین لحاظ شود.

گفتگوهای تبلیغاتی در سطح پایین لحاظ نشود/ تنها به آب و نان مردم بسنده نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری عصر امروز در جمع بسیجیان فرهنگی شهرستان بیرجند، اظهار کرد: در انتخاب فرد اصلح باید با توجه به تفکر، تراز و عملکرد خود در انتخابات دقت کنید.

وی با بیان اینکه در انتخابات نباید وارد مباحث آب و نان شویم، اذعان داشت:  امام خمینی(ره) شعار آب و نان را ندادند بلکه شعار ایشان استقلال برای عزت و ایمان مردم ایران اسلامی بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به ضرب‌المثل " چو صد آید نود هم پیش ماست" ادامه داد: در مناظره‌های ریاست‌جمهوری تنها نباید وارد مباحث آب و نان شد.

نظری با بیان اینکه نهضت امام خمینی(ره) تضمین کننده دنیا و آخرت است، افزود: مردم ایران اسلامی خط امامی هستند پس باید پیرو خط امام باشند و امام(ره) آمد تا تضمین‌کننده دنیا و آخرت باشد چرا که دنیا مزرعه آخرت است.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد تنها به دغدغه مردم یعنی  آب و نان بسنده کنیم، تنها جواب دشمن را داد‌ه‌ایم، پس چرا گفت‌و‌گوهای تبلیغاتی باید در سطح پایین لحاظ شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کاندیداها در تراز نظام و مردم حرکت نمی‌کنند، گفت: کاندیداها نباید تنها به مسائل اقتصادی مردم بسنده کنند بلکه این مسائل در سایه ایمان و اعتقاد مردم حل می‌شود.

نظری ادامه داد: نباید زیاد سؤال کنید به چه کسی رأی دهیم چون این در شأن مردم نیست و مردم این مراحل را پشت سر گذاشته‌اند و از بزنگاه‌های مختلف و سخت عبور کرده‌اند.

وی متذکر شد: باید حساسیت نشان دهیم و نگذاریم سطح کاندیداها از سطح مردم پایین‌تر باشد چرا که در این صورت کاندیدا از نظر مردم طرد می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نقش شورای نگهبان در انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: شورای نگهبان نقش خودش را خیلی خوب اجرا کرد پس نباید بگذاریم کسانی که در سال‌های گذشته به اسلام و نظام ایران ضربه وارد کرده‌اند دوباره عرض اندام کرده و مسئولیت نظام را بر عهده بگیرند.

نظری با بیان این سؤال که آیا ما می‌توانیم نسبت به بیداری اسلامی بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: نسبت به بیداری اسلامی نباید بی‌تفاوت باشیم چرا که بعضی‌ها فکر می‌کنند تفکرات مردم در سطح پایین است که این خود یک آفت است.

وی با بیان اینکه گروهی از دشمنان طراحی کرده بودند انتخابات برگزار نشود، افزود: دشمن با تحریم‌های وارده به مردم و فشارهای اقتصادی درصدد این بود که ذهن مردم را وادار به این کند که در انتخابات شرکت نکنند و از حضور آنها در تمامی صحنه‌ها بکاهد اما مردم با بصیرت ایران جواب آنها را در 22 بهمن با حضور حداکثری خود در راهپیمایی دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان در فروردین و اردیبهشت ماه گذشته با فشار گرانی و تورم قصد داشتند انتخابات را از میان بردارند و یا آن را به تاخیر بیندازند اما رهبر جواب آنها را داد.

انتهای پیام/69017/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول