اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

فتنه‌گران مدعی سهم‌خواهی شده‌اند/ جابه‌جایی فرماندهان بسیج جریانی طبیعی تشکیلاتی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما به‌طور کامل از سوابق و فعالیت‌های فتنه‌گران مطلع هستیم و مستنداتی داریم مبنی بر اینکه هدف این‌ها ساقط کردن نظام اسلامی بود، اما نکته اینجاست که الان همین‌ها مدعی سهم‌خواهی شده‌اند.

فتنه‌گران مدعی سهم‌خواهی شده‌اند/ جابه‌جایی فرماندهان بسیج جریانی طبیعی تشکیلاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج طبس، اظهار داشت: این روزها برخی می‌گویند که فتنه تمام شده و دیگر نباید از آن سخن گفت، اما ما می‌گوییم که فتنه یک حق فردی نیست و حق نداریم از آن بگذریم، چرا که فتنه‌گران با نظام سر ستیز و مقابله داشته و هدف‌شان ساقط کردن نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: این درست نیست که فتنه را در کنار برخی اتفاق‌های دیگر گذاشته، سوابق فتنه‌گران را نادیده گرفته و به این طریق در حق نظام و خون شهدا ظلم کنیم؛ ما به‌طور کامل از سوابق و فعالیت‌های فتنه‌گران مطلع هستیم، می‌دانیم که این‌ها در دوره‌ای از حاکمیت خارج شده و حتی قصد تعارف جام زهر به رهبر انقلاب را داشتند و مستنداتی داریم که هدف فتنه‌گران ساقط کردن نظام اسلامی بود و نکته اینجاست که الان همین‌ها مدعی سهم‌خواهی شده‌اند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم که چنانچه آن‌هایی که سابقه ایستادن در مقابل نظام اسلامی را دارند که اسناد آن به طور کامل روشن است، بخواهند در صف مدعیان قرار بگیرند، به طور قطع با بسیجیان طرف خواهند بود و هیچ‌گاه بسیج اجازه نخواهد داد که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی یادآور شد: رسالت دینی و انقلابی بسیج و بسیجیان دفاع از نظام مقدس اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ راه و خط شهداست و هر زمان که احساس شود معاندی، فردی، گروهی و یا جریانی قصد وارد کردن خدشه به نظام اسلامی را دارد، بدیهی است که بسیجیان در مقابل آن خواهند ایستاد.

نظری خاطر نشان کرد: طراز و شأن بسیج بسیار بالاست و بسیج ذخیره و نیروی انقلاب اسلامی برای انقلاب حضرت ولیعصر(عج) است و نباید خرج مسائل جزئی شود.

وی گفت: در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج در راستای جذب، سازماندهی، توانمندسازی و بصیرت‌افزایی بسیجیان و مأموریت و خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق محروم تلاش می‌کنیم، ضمن اینکه در زمینه نظامی نیز در سطح استان تعداد 10 گردان نظامی امام حسین(ع)، 27 گردان بیت‌المقدس و تعدادی گردان‌های امام علی(ع)، الزهرا(س)، کوثر، و ... سازماندهی شده است.

تغییر فرماندهان نواحی مقاومت بسیج یک جریان طبیعی تشکیلاتی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی درباره تغییر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: برخی به‌دنبال دلیل این تغییر هستند، در حالی که این یک جریان طبیعی تشکیلاتی است که به‌منظور کیفیت‌بخشی و ایجاد فضای بهتر و جوان‌تر با نگاه سپردن تشکیلات به نسل جوان‌تر انجام می‌شود تا کارکرد ناحیه مقاومت بسیج طبس که سابقه درخشانی دارد، درخشان‌تر شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های رجبعلی غلامی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج طبس، مهدی صادق‌احمدی را به‌عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی کرد.

ارائه گزارش عملکرد به‌وسیله رجبعلی غلامی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج طبس، پخش کلیپی حاوی فعالیت‌های اخیر ناحیه مقاومت بسیج طبس و ارائه برنامه به‌وسیله مهدی صادق‌احمدی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/90001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول