اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)‌ خراسان جنوبی:

انتخابات بزنگاه تقابل انقلاب اسلامی با دنیای کفر بود

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه انتخابات گفت: انتخابات بزنگاه تقابل انقلاب اسلامی با دنیای کفر بود.

انتخابات بزنگاه تقابل انقلاب اسلامی با دنیای کفر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، یعقوب‌علی نظری در جمع ارگان‌های صالحین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج بیرجند، اظهار کرد: انتخابات دارای سه رکن "حکومت، انتخاب کننده و انتخاب شونده"بود.

وی در ارتباط با یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اذعان داشت: انتخابات بزنگاه تقابل انقلاب اسلامی با دنیای کفر بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ‌خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ها و به هم ریختن نان مردم و همچنین سوءاستفاه در مقاطعی مانند احراز صلاحیت‌ها، قصد برگزار نشدن و یا حضور حداقلی مردم در انتخابات را داشت، افزود: تمام توطئه‌های دشمن به هم خورد و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

نظری با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های دشمن مبنی بر ایجاد دو دستگی در بین مردم، تصریح کرد: دشمن بر آن بود تا همانند آنچه امروز در مصر می‌گذرد، در کشور ما نیز راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله، ارائه الگوی اسلام به دنیا است، متذکر شد: باید رأی مردم را در مقیاس جهانی دید و حق نداریم آن را کوچک ببینیم زیرا رأی مردم ایران در سرنوشت بشریت و بیداری اسلامی تأثیر گذار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)‌ خراسان جنوبی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری هدایت می‌شود و ما نیز با اشاره ولایت و با اعتقاد قلبی در خدمت انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/69017/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول