اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

مقاومت و ایستادگی پیام فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به پیام‌ مقاومت و ایستادگی فرهنگ دفاع مقدس گفت: باید در مقابل استکبار حتی در شرایط سخت و اوج تبلیغات ایستادگی کنیم.

مقاومت و ایستادگی پیام فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: در این روز‌ها فضای جامعه اسلامی معطر به عطر شهادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شده است.

وی با اشاره به پیام‌ مقاومت و ایستادگی فرهنگ دفاع مقدس، افزود: باید در مقابل استکبار حتی در شرایط سخت و اوج تبلیغات ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا و رهبری فرزانه مقام رهبری دانست و گفت: این امر و آمادگی کامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی سبب شده تا دشمن جرأت حمله به سوریه را پیدا نکند.

سردار نظری با ابراز خوشحالی از این‌که دولت تدبیر و امید قانون عفاف و حجاب را دوباره احیا کرده، تصریح کرد: این قانون بر زمین مانده بود و امیدواریم با این مصوبه سریع‌تر اجرایی شود.

وی ادامه داد: با امنیت اخلاقی و سالم سازی جامعه استعداد درخشان جوانان بروز پیدا می‌کند و مردم طعم حاکمیت نظام اسلامی را بیشتر از گذشته احساس می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‎که اخلاص و گمنامی را می‌توان از متن فرهنگ دفاع مقدس دریافت کرد، خاطر نشان کرد: منشأ الهی را نباید در هیچ شرایط فراموش کنیم زیرا غرور و تکبر انسان را از کار باز می‌دارد.

سردار نظری مشارکت گسترده مردم در دوران دفاع مقدس را مهم ارزیابی کرد و یکی دیگر از پیام‌های فرهنگ دفاع مقدس را تهاجمی عمل کردن در برابر دشمن برای هر عرصه‌ای دانست.

انتهای پیام/22481/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول