اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

مدیریت ولایی راه‌گشای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت ولایی راه‌گشای انقلاب اسلامی است، گفت: پس باید مطمئن باشیم رئیس جمهوری را که انتخاب می‌کنیم از مدار ولایت خارج نمی‌شود.

مدیریت ولایی راه‌گشای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری عصر امروز در جمعی از بسیجیان فرهنگی، اظهار کرد: دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخاب است و ما باید تلاش کنیم نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی باید نسبت به آمارهای قبلی انتخابات، جهش‌ داشته باشد و شاهد حضور بیش از 90 درصد مردم در انتخابات خواهیم بود.

بالا بودن عمق استراتژیکی انتخابات

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: حضور روستایی‌های انقلابی، ساده، متدین و انقلابی همیشه در انتخابات زبانزد خاص و عام بوده‌ است و باید تلاش شود همه در انتخابات شرکت کنند.

نظری با اشاره به حماسه سیاسی انتخابات متذکر شد: بنا نیست کسی دنبال حماسه برود بلکه وظیفه فردی و وظیفه پیرامونی همه ماست که در انتخابات شرکت کنیم و حتی اگر شبهه‌ای مبنی بر اینکه افراد تمایل به حضور در انتخابات را ندارند وجود داشته باشد باید این شبهات برطرف شود.

وی با بیان اینکه عمق استراتژیکی این انتخابات بسیار بالا است، افزود: اگر نسبت به انتخابات بی‌توجه باشیم سرنوشت ما هم دچار سرنوشتی مانند سوریه می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: باید کاندیداها را خوب شناخته و نسبت به آنها تجدید نظر کرد چرا که آنها که بعضی‌ها اسمشان را می‌برند و می‌گویند پشتوانه ما هستند، مردگان ما هستند. 

نظری ادامه داد: نباید اجازه دهیم این افراد از فضاهای مجازی انتخابات استفاده کرده و وارد نظام شوند بلکه آنها تجربه شده‌اند و از تجربه آنها، اندیشه آنها هم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات متذکر شد: اگر بنا است سربازی و ولایت‌مداری کنیم و اگر وظیفه کشاندن دیگران و آوردن آنها به انتخابات بر عهده ماست پس با توجه به وسع فکر، عقل و توجه نباید غفلت کرد.

انتخابات باید در شأن انقلاب اسلامی باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: انتخابات باید صحیح برگزار شده و در شأن انقلاب اسلامی باشد زیرا شأن انتخابات ما بسیار بالا است و خیلی از افراد بسیار مقتدر بوده و امیدشان به انتخابات است.

نظری با اشاره به خصوصیات ریاست جمهوری تصریح کرد:  نخستین نکته‌ای که فوق‌العاده مهم است و مقام معظم رهبری به شدت بر آن تاکید کرده‌اند این است که رئیس جمهور باید با ایمان باشد.

وی ادامه داد: مدیریت ولایی راه‌گشای انقلاب اسلامی است پس باید مطمئن باشیم رئیس جمهوری را که انتخاب می‌کنیم از مدار ولایت خارج نمی‌شود.

انتخابات باید بر پایه اصول و عقاید باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است پس اگر بگوید الان دوره بیداری اسلامی نیست و دوره بیداری انسانی است دیگر خراب شده و جهت‌گیری و سیاست‌گیری نظام با ولایت است.

نظری اضافه کرد: با تجربه‌هایی که از دولت‌های قبلی به دست آورده‌ایم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در ارتباط با انتخابات  و انتخاب شخص برتر مطرح کرده‌اند، در این انتخابات باید بر اساس اصول و قواعد عمل کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید هوشیار باشند تا انتخاب صحیحی داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: با انتخابات وارد فاز جدید، پر امید و شروع جهاد اقتصادی می‌شویم و جهاد اقتصادی باید باشد تا سرعت و کیفیت بگیرد و دستگاه‌ها و تفکرات باید طوری هماهنگ شود تا همان جهاد اقتصادی که رهبر فرمودند تحقق یابد.

انتهای پیام/69017/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول