اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیج اصناف وارث یک ارتباط عمیق با مردم است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج اصناف وارث یک رابطه عمیق و پر امتداد با دین و اعتقاد مردم است.

بسیج اصناف وارث یک ارتباط عمیق با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب علی نظری دوشنبه ‌شب در همایش بسیج اصناف خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج باید در همه عرصه‌ها پرچمدار و جلودار باشد و بسیج اصناف در این زمینه دارای سابقه خوبی است.

وی افزود: بسیج اصناف وارث یک رابطه عمیق و پر امتداد با دین و اعتقاد و مردم است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج افتخارآمیز است، گفت: بسیج اما چندین برابر مسئولیت‌زا است و در ضمن اینکه این مدال را به سینه خود داریم مهم ادامه راه و درک مسئولیت این گذشته افتخارآمیز در آینده است.

نظری با بیان اینکه انسان اشرف مخلوقات و متنعم از نعمت‌های الهی است، اذعان داشت: اما مهم نحوه ارتباط ما با این نعمت‌های پیدا و نهان الهی است.

وی ادامه داد: در این راستا انسان‎‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم شده که گروهی ضایع کننده نعمت‌ها و برخی دیگر هرگز سپاسگزار نبوده و فقط از نعمت‌ها استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صفت بعضی دیگر از انسان‌ها را فقط سپاسگزاری بدون توسعه نعمت برشمرد و بیان داشت: اما ویژگی گروه دیگر علاوه بر سپاسگزاری، حفاظت و توسعه نعمت‌های الهی است که شهدا جزء این دسته‌اند زیرا با درکی که برای همه مقدور نیست جان و هستی خود را در این راه فدا و به جایگاه والایی می‌رسند.

نظری نظام اسلامی را یک نعمت و موهبت الهی دانست و تاکید کرد: وظیفه همه در برابر این موهبت الهی که پایه آن خون‌بهای شهدا  و مبارزاتی به اندازه طول تاریخ است حفاظت از انقلاب اسلامی و عمل و گام برداشتن در مسیر شهدا است.

وی افزود: برگزاری همایش‌ها و جلسات یادآور این موضوع است که ما چقدر در این مسیر گام برداشته‌ایم زیرا نظام اسلامی بسیار گران بدست آمده و برای نگه‌داری آن باید هزینه مادی و معنوی کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با ابراز تأسف به سخنان برخی از افراد که چرا از فتنه حرف می‌زنید، تصریح کرد: فتنه ضایع کردن و ایستادگی و مقابله با نظام و ارزش‌ها بود.

نظری تأکید کرد: فتنه حق فردی نیست که از آن گذشته شود باید همه فتنه‌گرانی که قصد ساقط کردن نظام را داشته‌اند جواب پس دهند نه اینکه هنوز ادعا و سهم‌خواهی کنند.

وی یادآور شد: باید در این مسئله بسیار مهم و پیچیده هوشیار بود و نباید راحت از آن بگذریم تا این نظام حفظ و توسعه یابد و به انقلاب حضرت مهدی(ع) متصل شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: نظام اسلامی خروجی تاریخ اسلام ناب است بنابراین باید رابطه و تکلیفمان را با این نعمت الهی مشخص کنیم.

نظری خاطر نشان کرد: اعتبار ما برای دفاع از نظام اسلامی است و اگر رفتار و گفتار ناشایستی با اسلام و خون شهدا داریم باید احتمال جوابگویی در قیامت را بدهیم.

انتهای پیام/22481/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول