اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

هدف دشمن برای اخلال در انتخابات بی‌نتیجه ماند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هدف دشمن برای اخلال و به هم‌ریختگی اجتماعی در انتخابات بی‌نتیجه ماند.

هدف دشمن برای اخلال در انتخابات بی‌نتیجه ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سردار یعقوب علی نظری امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فردوس اظهار کرد: نباید انتخابات در انتخاب خلاصه شود بلکه باید بدانیم که انتخابات با چه ترتیب و دقتی در کشور انجام شد.

وی به‌هم ریختگی اجتماعی را مهم‌ترین هدف دشمن برای اخلال در انتخابات کشور دانست و افزود: شورای نگهبان به خوبی وظایف خود را انجام و افرادی که صلاحیت آنان به هر دلیلی احراز نشد نیز به خوبی مسئله را پذیرفتند که این نشان از اقتدار و صلابت نظام داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی حضور حداکثری مردم، سلامت و امنیت انتخابات را از جمله شاخص‌های انتخابات ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمن، انتخابات 24 خردادماه در موعد مقرر و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

نظری با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر، یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، با شجاعت و درایت از مرزهای کشور محافظت و امنیت را در کشور برقرار می‌کنند.

پیروزی‌های سوریه مرهون روحیه بسیجی است

فرماندار فردوس گفت: پیروزی‌های دولت سوریه مرهون روحیه بسیجی برگرفته از ایران اسلامی است که به این کشور منتقل شده است.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: زیباترین واژه‌ها در کلام امام(ره) و مقام معظم رهبری متعلق به سپاه و بسیج است چرا که سپاه و بسیج از جایگاه بسیار والا و ارزشمندی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز ارزش‌های سپاه و بسیج بیش از هر زمانی برای جهانیان شناخته شده است و این همان صدور انقلاب اسلامی به کشورهای جهان است.

احداث 4300 مترمربع فضای ورزشی در فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در چند سال گذشته، یادآور شد: تعالی بسیج و سپاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کمک به مراکز فرهنگی و مذهبی، ساخت خانه عالم در روستاها و ساخت بیش از 20 مورد پایگاه بسیج با محوریت مساجد از جمله اقدامات انجام شده در سپاه شهرستان فردوس است.

عباسعلی سجادی گفت: در سال جاری 4 هزار و 300 مترمربع فضای ورزشی توسط سپاه شهرستان فردوس احداث و در اختیار ورزشکاران بسیجی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری دومین کنگره سرداران شهید شهرستان فردوس، تقویت توان رزمی سپاه و بسیج و نیز پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های در دست اقدام ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس است.

انتهای پیام/69007/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول