اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور 1609 زنجانی در آزمون صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: یک‌هزار و 609 نفر در آزمون تعیین صلاحیت صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان شرکت کردند.

حضور 1609 زنجانی در آزمون صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دوره‌های برگزار شده در شش ماهه نخست سال‌جاری در مراکز فنی و حرفه‌ای استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: کارآموزان در طول این مدت از دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای استان استقبال خوبی داشته‌اند.

وی به کارآموزان شرکت‌کننده در دوره کارگران ساختمانی و مهارت ساختمان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 434 فقره کارت پروانه مهارت ساختمان برای کارگران ساختمانی استان زنجان صادر شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: به منظور تعیین صلاحیت و مهارت فنی متقاضیان شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان آزمون پایان دوره برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 609 نفر در آزمون تعیین صلاحیت صنعت ساختمان شرکت کردند، افزود: شرکت‌کنندگان در 25 حرفه مختلف صنعت ساختمان به رقابت پرداختند.

صیادی ادامه داد: پس از برگزاری و اخذ آزمون تعداد یک‌هزار و 434 نفر قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره شدند.

وی با بیان اینکه حرفه کارگر عمومی ساختمان به تعداد 362 نفر بیشترین متقاضی و قبول شده است، تصریح کرد: همچنین حرفه بتن‌‌ریز به تعداد 13 نفر کمترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه شهر زنجان به تعداد 736 نفر بیشترین شرکت‌کننده را داشته است، اظهار داشت: شهرستان طارم نیز به تعداد 65 نفر کمترین متقاضی و قبول شده را به خود اختصاص داده است.

وی اذعان داشت: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمند‌سازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز در همه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی در اکثر حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه‌مدت اقدام شده که پس از اتمام دوره افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول