اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش 45 هزار نفر ساعت در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: 45 هزار و 102 نفر ساعت آموزش در حوزه سیار شهری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان برگزار شده است.

آموزش 45 هزار نفر ساعت در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید مفتح در پنج ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه مربوط به خدمات 311 نفر در مراکز سیار شهری در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 203 نفر مرد و 100 نفر زن در مراکز سیار شهری حضور داشتند، گفت: عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی در حوزه سیار شهری 45 هزار و 102 نفر ساعت آموزش است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه 163 نفر در دوره‌های آموزشی پادگان‌های زنجان شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد 163 نفر مرد و 16 نفر زن هستند. عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی در پادگان 13 هزار و 111 نفر ساعت آموزش است.

افشاری با اشاره به اینکه 253 نفر از علاقه‌مندان در مراکز ثابت شهری در دوره‌های آموزشی شرکت کردند، گفت: 108 نفر از مردان و 126 نفر از زنان علاقه‌مند در این دوره‌ها شرکت کردند و عملکرد مرکز 35 هزار و 677 نفر ساعت آموزش است.

وی با بیان اینکه 191 از کارآموزان در روستاهای استان در دوره‌های فنی و حرفه‌ای مرکز بهشتی شرکت کردند، افزود: از این تعداد 76 نفر مرد و 112 نفر زن هستند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان اضافه کرد: عملکرد مرکز در حوزه آموزش‌های روستایی 32 هزار و 858 نفر ساعت آموزش است.

وی به فعالیت مرکز شهید بهشتی در حوزه حاشیه‌نشینی اشاره کرد و گفت: 58 نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌ها شرکت کردند.

افشاری با بیان اینکه 57 نفر از مردان و یک نفر از زنان علاقه‌مند زنجانی در این حوزه شرکت کردند، گفت: عملکرد فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان 11 هزار و 565 نفر ساعت آموزش است.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول