اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش 122 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان از آموزش 122 هزار و 689 نفر ساعت در حوزه ثابت شهری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی خبر داد.

آموزش 122 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان در پنج ماهه نخست سال‎جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه خدمات 176 نفر از کارآموزان در دوره‌های ضمن کار این مرکز شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 152 نفر مرد و 23 نفر زن هستند، افزود: عملکرد فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی در این دوره‌ها 11 هزار و 342 نفر ساعت آموزش است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان به عملکرد این مرکز در حوزه صنعت در پنج ماه نخست سال‎جاری اشاره کرد و گفت: 119 نفر از سربازان در دوره‌های آموزشی پادگان‌های زنجان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی در این پادگان‌ها 28 هزار و 718 نفر ساعت آموزش است.

افشاری به دوره‌های برگزار شده در حاشیه‌نشینی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در این دوره 17 نفر از علاقه‌مندان با عملکرد 13 هزار و 175 نفر ساعت آموزش شرکت کردند.

وی به دوره‌های برگزار شده در مراکز ثابت شهری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: 543 نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌ها حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد شرکت‌کننده 80 نفر مرد و 452 نفر زن هستند، تصریح کرد: عملکرد این مرکز در این دوره‌ها 122 هزار و 689 نفر ساعت آموزش است.

وی به علاقه‌مندان شرکت‌کننده در دوره‌های روستایی فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: 18 نفر از زنان علاقه‌مند روستایی با 990 نفر ساعت آموزش در این دوره‌ها شرکت کردند.

افشاری به دوره‌های برگزار شده فنی و حرفه‌‌ای در صنایع ضمن خدمت اشاره کرد و گفت: 57 نفر از بانوان علاقه‌مند به صنایع در این دوره‌ها شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان ادامه داد: عملکرد مرکز شهید بهشتی در این حوزه پنج هزار و 157.5 نفر ساعت آموزش است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند برای گذراندن دوره‌های مختلف و دریافت گواهی‌نامه مهارت فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول