اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات تملک دارائی‌ها صورت گرفت

اختصاص 3.11 میلیارد ریال به پروژه سالن سنجش فنی‌و‌حرفه‌ای گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از اختصاص سه میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای برای تکمیل پروژه ساختمان سالن سنجش این مرکز خبر داد.

اختصاص 3.11 میلیارد ریال به پروژه سالن سنجش فنی‌و‌حرفه‌ای گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یدالله افضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: پروژه سالن سنجش فنی و حرفه‌ای این شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی 40 درصدی است.

وی ادامه داد: تاکنون اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 140 میلیون ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده و امسال و از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای نیز مبلغ سه میلیارد و 110 میلیون ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران ابراز داشت: همچنین از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث دیوار ضلع جنوبی مرکز فنی و حرفه‌ای اختصاص یافته است.

افضلی خرید تجهیزات کارگاهی و آموزشی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 410 میلیون ریال در سال‌های اخیر را از جمله فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در راستای افزایش سطح آموزش و ارائه خدمات به دانشجویان این مرکز عنوان کرد.

یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای تعمیر ساختمان‌های اداری و کارگاهی هزینه شد

وی تصریح کرد: در زمینه تعمیرات و بهسازی ساختمان‌های اداری و کارگاهی فنی و حرفه‌ای مرکز گچساران اعتباری افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال در طی سالهای 90 و 91 هزینه شده است.

افضلی ابراز داشت: مربیان و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با هدف مهارت‌آموزی و تلاش برای هموار کردن مسیر اشتغال جوانان این مرز و بوم با تمام توان و انگیزه فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران یادآور شد: مرکز خواهران نیز با فضای آموزشی مطلوب در چندین رشته آموزشی عهده‌دار امر آموزش به خواهران جویای مهارت و کار در سطح گچساران است.

افضلی ادامه داد: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی اصلی امر آموزش مهارت و تربیت نیروی انسانی ماهر رسالتی بزرگ و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در گچساران افزود: آمار بیکاری در این شهرستان بالا بوده و یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد شغل بسیار مهم است.

انتهای پیام/82001/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول