اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

برگزاری 91 دوره مختلف در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: 91 دوره مختلف در طول سه ماه نخست سال جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود برگزار شده است.

برگزاری 91 دوره مختلف در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود

محمد حسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد فنی و حرفه‌ای ایجرود در سه ماه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس برقکار صنعتی درجه 2 با یک هزار و 90 ساعت آموزش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره برای 12 نفر از مردان در مراکز ثابت شهری شهرستان ایجرود برگزار شده است، تصریح کرد: این کلاس‌ها تا 29 آبان ماه جاری ادامه دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کارور PLC درجه 2 با 272 ساعت آموزش برگزار شده است، گفت: پایان دوره این کلاس 15 مرداد ماه جاری بوده است.

وی اضافه کرد: این دوره برای 10 نفر از مردان علاقه‌مند ایجرودی در مراکز ثابت شهری برگزار شده است.

پیری به برگزاری دوره‌های مختلف تکنسین ممیزی انرژی در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و گفت: این دوره با 106 ساعت آموزش برای کارآموزان مرد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) برای 11 نفر از زنان در «کوسه‌لر» برگزار شده است، گفت: کارآموزان در این دوره 77 ساعت آموزش را طی کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه 11 نفر از مردان در دوره اتوماسیون درجه 2 فنی و حرفه‌ای ایجرود شرکت کردند، افزود: این دوره با 104 ساعت آموزش در روستای «شیوه» برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 نفر از کارآموزان در دوره پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای فنی و حرفه‌ای ایجرود شرکت کردند، گفت: این دوره با 165 ساعت آموزش در روستای «احمد کندی» برگزار شده است.

پیری به برگزاری دوره عروسک دوز در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره با 320 ساعت آموزش برای زنان روستای «اوچ تپه» برگزار شده است.

وی به تعداد دوره‌های برگزار شده در سه ماهه نخست سال جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: 91 دوره مختلف در طول این مدت برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند برای حضور در کلاس‌های مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول