اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

حضور 436 ایجرودی در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: 436 نفر از علاقه‌مندان در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود شرکت کردند.

حضور 436 ایجرودی در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای

محمد حسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به کارآموزان ثبت شده در سه ماه دوم سال جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: دوره رایانه کار ICDL درجه یک با 98 ساعت آموزش در این مرکز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این دوره برای 14 نفر از بانوان علاقه‌مند در روستای «کوسه‌لر» شهرستان ایجرود اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه دوره اتوماسیون اداری درجه 2 برای 11 نفر از مردان برگزار شده است، گفت: این دوره با 104 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان اتوماسیون اداری در روستای «سعید آباد» شهرستان ایجرود برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای با 165 ساعت آموزش برگزار شده است، افزود: پایان دوره این کلاس 10 شهریور ماه جاری بوده است.

پیری اضافه کرد: این دوره برای 15 نفر از مردان ایجرودی در روستای «احمد کندی» برگزار شده است.

وی به کارآموزان ثبت شده  در سه ماه نخست سال جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: کلاس عروسک دوز در دو دوره مختلف برای علاقه‌مندان روستای «اوچ تپه» برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ادامه داد: این دوره‌ها با 320 ساعت آموزش برای 21 نفر از بانوان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) برای 10 نفر از مردان برگزار شده است، متذکر شد: این دوره با 77 ساعت آموزشی در روستای «جوقین» اجرا شده است.

پیری به دوره کارور سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS برگزار شده در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره برای 13 نفر از مردان با 48 ساعت آموزش در کارگاه GIS فنی و حرفه‌ای ایجرود اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: 436 نفر از علاقه‌مندان در سه ماهه نخست سال جاری در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود در پایان عنوان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم ایجرود می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه خود در فنی و حرفه‌ای این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول