اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

بازار‌محوری اولویت برنامه‌های فنی و حرفه‌ای است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: بازار‌محوری به عنوان اولویت برنامه‌های فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

بازار‌محوری اولویت برنامه‌های فنی و حرفه‌ای است

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان برای غنی‌سازی اوقات فراغت علاقه‌مندان، دوره‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای با شعار "هر خانه یک کارخانه" به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: برنامه‌های سازمان برای توانمند‌سازی افراد و آموزش و اشتغال مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه در خدمت علاقه‌مندان است، افزود: این سازمان در همه ایام سال برنامه‌های آموزشی خود را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کند اقشار مختلف جامعه را با ایجاد کارآفرینی مستقل کند، افزود: بازار‌محوری به عنوان اولویت برنامه‌های فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

صیادی ادامه داد: محیط آموزشی، تولید، بازاریابی، فروش، نیازسنجی بازار کار، بازاریابی و... جزو برنامه‌های مربوط به بازار محور است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی آموزش‌های بازار‌محور تولید محصول در حین کارآموزی در محیط واقعی کار است، اظهار کرد: در این دوره‌ها تعامل خوبی بین کارآموز و استاد کار ایجاد می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کند برای حمایت، پشتیبانی و نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی و ارتقای تعالی دانش و فرهنگ کار در جامعه در حوزه مهارت‌آموزی برای پرهیز از پشت میزنشینی گام‌های محکمی بردارد.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت پنجه‌های کارآمد تکنسین‌ها و کاردان‌های بسیاری در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان شاهراه توسعه کشور محسوب می‌شود.

صیادی با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه‌ای برای آموزش‌های پروش قارچ، ورمی کمپوست و... در نظر گرفته می‌شود، گفت: تاکنون در تعدادی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای 90 درصد اشتغال‌زایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان با حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای گواهی‌نامه مهارت دریافت می‌کنند، تصریح کرد: تخصص‌گرایی و مهارت‌گرایی علاقه‌مندان با حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای تقویت می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول