اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای رازی اردبیل عنوان کرد

دایر شدن 10 رشته فنی و مهندسی در اردبیل / تحصیل 1800 دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه‌ای

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای رازی اردبیل گفت: این آموزشکده در 10 رشته مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

دایر شدن 10 رشته فنی و مهندسی در اردبیل / تحصیل 1800 دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه‌ای

عارف جلیلی ایرانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آموزشکده فنی و حرفه‌ای رازی اردبیل در 9 رشته فنی و مهندسی در مقطع کاردانی و یک رشته کارشناسی در سال تحصیلی 93-92 فعالیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد‌: دانشکده فنی و حرفه‌ای تنها دانشکده دولتی متولی آموزش‌های فنی و حرفه ای کشور است که فرایند واقعی پیوند بین علم و عمل و تبدیل علم به ثروت را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای رازی اردبیل افزود: تربیت تکنسین‌های ماهر و کارآفرین و تعامل با مراکز صنعتی و کارآفرین از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه است و آموزشکده فنی و حرفه‌ای رازی اردبیل که از سال 75 فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، هم اکنون با داشتن بیش از یک هزار و 800 دانشجو یکی از واحدهای دانشگاهی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود.

جلیلی ایرانی یادآور شد: در این واحد دانشگاهی در 9 رشته فنی و مهندسی در مقطع کاردانی و یک رشته در مقطع کارشناسی دانشجویان مشغول به تحصیل خواهند بود، به طوری که این تنوع رشته‌ای متناسب با نیازهای بازار کار است.

این مسئول تاکید کرد: این امر گامی جدی و موثر در ایجاد فرصت‌های اشتغال و کار‌آفرینی برای فارغ‌التحصیلان این آموزشکده و تربیت نیروی کار ماهر و تکنسین‌های متخصص انجام می‌شود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: داشتن روحیه کارآفرینی به جای روحیه کار‌جویی از ویژگی‌های منحصر بفرد دانشجویان و دانش‌آموختگان این مرکز آموزش عالی است.

جلیلی اردبیلی گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای با ترویج و تقویت فرهنگ کار و تولید نقش برجسته‌ای را در دستیابی به توسعه اقتصادی و بهره‌وری انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: داشتن انگیزه اختراع در دانشجویان از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در این واحد دانشگاهی است که این کوشش‌های علمی در کنار رسالت ذاتی دانشگاه می‌تواند در تحقق منویات ملی در راستای دستیابی به تولید ملی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/62004/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول