اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی عمران و صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای بیرجند:

کسب مهارت هدف اصلی آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای است

مربی عمران و صنعت ساختمان فنی ‌و حرفه‌ای بیرجند گفت: هدف اصلی از آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای کسب مهارت، اشتغالزایی و ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار است.

کسب مهارت هدف اصلی آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای است

امین وداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در سال 32 هزار نفر ساعت در کارگاه صنعت و ساختمان فنی و حرفه‌ای بیرجند کلاس آموزش برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در کارگاه صنعت و ساختمان رشته‌های متنوعی آموزش داده می‌شود، افزود: در این کارگاه رشته‌هایی همچون کاربر GPS، متره و برآورد پروژه، بنای صفت‌کار، کارگرهای ساختمان، آرمتوربندی، بتون‌ساز و بتون‌ریز آموزش داده می‌شود.

نقشه‌برداری، پرمتقاضی‌ترین رشته

مربی عمران و صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای بیرجند ادامه داد: همچنین در این کارگاه رشته‌هایی همچون نقشه‌برداری در سه سطح یک، دو و سه، نرم‌افزار اتوکد و سایر نرم‌افزارهای مربوط به رشته‌های عمران آموزش داده می‌شود.

وداد با بیان این‌که رشته نقشه‌برداری یکی از رشته‌های پرمتقاضی است، متذکر شد: در دوره‌های نقشه‌برداری از تجهیزات به‌روز و بیش از حد بازار استفاده می‌شود.

مربی عمران و صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای بیرجند یک دوره بنای صفت‌کار، 2 دوره ETABS و یک دوره Safe را از دوره‌های برگزار شده کارگاه صنعت و ساختمان در چهار ماه نخست سال‌جاری عنوان کرد و گفت: دوره‌های نرم‌افزار در محل دانشگاه پیام نور برگزار شده است.

وداد هدف اصلی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را کسب مهارت، اشتغالزایی و ورود به بازار کار فارغ‌التحصیلان عنوان کرد.

وی با بیان این‌که در پایان هر دوره آزمون هماهنگ کشوری توسط واحد سنجش و ارزیابی برگزار می‌شود، متذکر شد: آزمون عملی نیز توسط مربیان برگزار می‌شود.

کسب دیپلم افتخار در رشته کاشی‌کاری

مربی عمران و صنعت ساختمان فنی و حرفه‌ای بیرجند با اشاره به مزیت‌های شرکت در این دوره‌های آموزشی گفت: دریافت تسهیلات و استخدام از جمله مزایای ارائه گواهینامه این دوره‌ها است.

وداد با بیان این‌که هر سال المپیاد مهارت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در سال‌جاری و سال گذشته کارگاه صنعت و ساختمان در رشته کاشی‌کاری موفق به دریافت دیپلم افتخار شده است.

انتهای پیام/69019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول