اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

حضور 185 ایجرودی در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: 185 کارآموز در سه ماهه دوم سال‌جاری در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود شرکت کردند.

حضور 185 ایجرودی در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به کارآموزان ثبت شده در سه ماهه دوم سال‌جاری در پورتال فنی و حرفه‌‌ای ‌شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: دوره رایانه کار ICDL درجه یک با 98 ساعت آموزش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از ابتدای تابستان امسال آغاز و در پنجم مردادماه به پایان رسید، افزود: این دوره برای 14 نفر از بانوان علاقه‌مند در روستای «کوسه‌لر» برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه دوره اتوماسیون اداری درجه 2 با 104 ساعت آموزش اجرا شده است، تصریح کرد: این دوره برای 11 نفر از مردان ایجرودی در روستای «سعیدآباد» برگزار شده است.

وی به دوره پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و گفت: این دوره با 165 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

پیری اضافه کرد: این دوره برای 15 نفر از مردان در روستای «احمد کندی» شهرستان ایجرود برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره کاربرد نرم‌افزار اداری با 230 ساعت آموزش در سه ماهه دوم سال‌جاری در مرکز ایجرود اجرا شده است، بیان کرد: این دوره از 16 تیرماه امسال آغاز شد و تا هفتم مهرماه جاری ادامه دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ادامه داد: کلاس کاربرد نرم‌افزار اداری برای 15 نفر از بانوان علاقه‌مند در حال برگزاری است.

وی به دوره کارور فتوشاپ برگزار شده در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و عنوان کرد: این دوره با 70 ساعت آموزش برای 10 نفر از مردان علاقه‌مند به فتوشاپ در شهر «حلب» برگزار شده است.

پیری با بیان اینکه دوره بنای سفت کار درجه یک از 31 تیرماه امسال آغاز شده است، تصریح کرد: این دوره در تاریخ سوم مهرماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه دوره بنای سفت کار درجه یک با 270 ساعت آموزش در روستای «باغ کندی» برگزار شده است، افزود: این دوره برای 13 نفر از مردان علاقه‌مندان به حرفه بنایی برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود مجموع کل کارآموزان ثبت شده در سه ماهه دوم سال‌جاری در پورتال مرکز ایجرود را 185 نفر اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند برای شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای و رشته‌های مورد علاقه خود به مراکز سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول