اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین:

فنی و حرفه‌ای الگوی اشتغالزایی جوانان است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: فنی و حرفه‌ای الگوی توسعه و اشتغالزایی برای جوانان است.

فنی و حرفه‌ای الگوی اشتغالزایی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در همایش بتن و جوش شهر تاکستان اظهار داشت: با توجه به نیاز امروز جوانان برای دست‌یابی به علوم فنی لازم است تا پدیده‌ بتن و جوش به عنوان دو عنصر مهم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین پیرامون چگونگی بهره‌گیری از بتن و جوش افزود: مقوله جوش در حال حاضر به طور عمومی و بتن نیز به طور تخصصی اجرا شده و به همین سبب کاربرد بیشتری را دارد.

حسینی ابراز داشت: در حال حاضر عرصه جوش و بتن در بخش‌های صنایع، کشاورزی و ساختمان نقش محوری را ایفا کرده و مهم ارزیابی می‌شود.

وی از مجموع فنی و حرفه‌ای به عنوان الگوی توسعه و اشتغالزایی یاد کرد و افزود: در همین راستا مجموعه‌ فنی و حرفه‌ای استان قزوین با نیازسنجی دقیق و متناسب سعی کرده تا هم‌گام با مجموعه‌های مختلف امکانات فراوانی را در اختیار هنرجویان قرار دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: مجموعه فنی و حرفه‌ای استان قزوین با آموزش انواع جوش و استفاده از مربیان مجرب در شیفت‌های مختلف در امر تولید و اشتغالزایی موفق عمل کرده است.

حسینی به آماده‌سازی قابلیت‌های لازم در امر آموزش و تست جوش توسط فنی و حرفه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر امر آموزش مرتبط با جوش در دو شهر تاکستان و محمدیه نهادینه شده و به طور مداوم نیز اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه فنی و حرفه‌ای استان قزوین در حال حاضر از مهارت‌های پیشرفته‌ای در زمینه‌های مختلف در شهر محمدیه برخوردار است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: اداره‌کل فنی‌ و حرفه‌ای استان قزوین در امر توسعه و ارتقای مراکز خود با خدمات‌دهی و اتوماسیون صنعتی برای آموزش هنرجویان از آمادگی کامل و کافی برخوردار است.

انتهای پیام/77005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول