اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سرایان خبر داد

هزینه‌کرد 2 ‌میلیارد ریالی بیمه مجریان اشتغال امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: برای بیمه 344 نفر از مجریان طرح اشتغال سرایان یک‌میلیارد و 670 میلیون ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 2 ‌میلیارد ریالی بیمه مجریان اشتغال امداد سرایان

حسن حلوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: صنایع دستی بیشتر شامل کارهای فرهنگی و رسومی است.

وی با بیان این‌که کمیته امداد سرایان به احیای صنایع‌ دستی در این شهرستان توجه می‌کند، ادامه داد: در این شهرستان 52 دختر زیرپوشش امداد در زمینه قالی‌بافی مشغول به کار هستند.

بافت 28 تخته فرش به ارزش 596 میلیون ریال

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان از بافت 28 تخته فرش توسط دختران زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: متراژ فرش‌های بافته شده 97 متر مربع است.

حلوانی با بیان این‌که ارزش ریالی این فرش‌ها بالغ بر 596 میلیون ریال بوده است، یادآور شد: این فرش‌ها به بالاترین قیمت در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.

وی هدایت مددجویان و فرزندان آنها به سوی فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را بر اساس طرح‌های اشتغال‌زایی امداد دانست و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون 189 نفر از کلاس‌های آموزش اشتغال این نهاد بهره‌مند شدند.

انجام یک‌هزار بازدید در کمیته امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان این‌که 344 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی امداد از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند، تصریح کرد: برای این افراد مبلغ یک‌میلیارد و 670 میلیون ریال حق بیمه پرداخت شده است.

حلوانی رمز موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد را در مشاوره و بازدید دانست و اضافه کرد: این طرح‌ها هر ماه توسط کارشناسان این نهاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که مجریان همچنین از مشاوره شغلی رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: در شش ماهه نخست امسال یک‌هزار و 300 مورد بازدید انجام شده است.

انتهای پیام/69010/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول