اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 80 دانشجوی دختر زیر پوشش امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از اعزام 80 نفر از دانشجویان دختر عضو کانون‌های پیرو ولایت به اردوی 10 روزه مشهد مقدس ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 80 دانشجوی دختر زیر پوشش امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان جنوبی، محمد عرب اظهار کرد: اردوهای زیارتی کمیته امداد با هدف ارتقاء سطح بینش دینی، فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان و استفاده از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان از برنامه‌های متنوعی از قبیل زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات قرآنی و غیره بهره‌مند خواهند شد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد 80 دانشجوی دختر در دهه دوم ماه مبارک رمضان به اردوی 10 روزه مشهد مقدس ویژه ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

وی اذعان داشت: برای اعزام دانش‌آموزان زیرپوشش به مشهد مقدس بیش از 64 میلیون ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

602 نفر از مددجویان سرایان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌‌ شهرستان سرایان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت‌های حمایتی امداد و اهتمام این نهاد در کمک به بیماران صعب‌العلاج و سرکشی از بیماران زمین‌گیر، از ابتدای سال 92 تاکنون تعداد 602 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند ساکن سرایان از خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه‌های اجتماعی این نهاد از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی بهره‌مند شده‌اند.

حسن حلوانی افزود: در طی این مدت به 80 نفر از مددجویان بیمار و زمین‌گیر بالغ بر 20 میلیون و 400 هزار ریال برای خرید لوازم بهداشتی و توان‌بخشی مساعدت شده است.

وی ادامه داد: تعداد 210 کودک زیر 6 سال با مبلغ 210 میلیون ریال اعتبار از مزایای طرح تغدیه این نهاد برخوردار شده و مقادیری اقلام بهداشتی نیز برای کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی بین مددجویان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌‌ سرایان اذعان داشت: در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 22 میلیون و 300 هزار ریال بابت کمک به نسخ درمانی مددجویان زیرپوشش هزینه و برای تعداد هشت خانواده نیز از محل اعتبارات بهداشتی در ارتباط با احداث سرویس‌های بهداشتی مساعدت شده است.

حلوانی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 318 نفر از مددجویان زیر پوشش و مجریان طرح‌های اشتغال از اعتبارات بیمه‌های اجتماعی این نهاد برخوردار و مبلغ 167 میلیون ریال نیز هزینه شده است.

وی با تشکر از خیران نوع‌دوست و مردم سخاوتمند سرایان، خواستار تداوم کمک‌رسانی به نیازمندان به ویژه بیماران صعب‌العلاج در ماه مبارک رمضان شد.

انتهای پیام/69017/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول