اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سرایان خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان امداد سرایان

مدیرکمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 6 میلیارد و 60 میلیون ریال وام کارگشایی مستمری مددجویان و خدمات بلاعوض پرداخت شده است.

پرداخت 6 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان امداد سرایان

حسن حلوانی امروز در گفت‎و‏گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در پنج ماهه سال جاری مقدار 500 کیلو گوشت گوسفندی و یک‌هزار کیلو برنج به ایتام زیرپوشش امداد این شهرستان تحویل شده است.ارزش ریالی این اقلام 160 میلیون ریال برآورد شده است.

بهره‌مندی 334 دانش‌آموز زیرپوشش امداد از خدمات فرهنگی

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان به در دست احداث بودن چهار واحد مسکونی ویژه ایتام با کمک خیران اشاره کرد و گفت: این واحدها پس از تکمیل تحویل متقاضیان می‌شود.

حلوانی با بیان این‎که 334 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند، افزود: همچنین 28 نفر از دانشجویان زیرپوشش این نهاد از خدمات فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون 54 میلیون ریال برای ادامه تحصیل و سایر خدمات فرهنگی به آنها پرداخت شده است.

بهره‌مندی 303 مددجو از خدمات مشاوره

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان این‎که در پنج ماهه امسال 303 مددجو از خدمات مشاوره بهره‌مند شدند، اذعان داشت: همچنین برخی از مددجویان در کلاس‌های بهداشتی، درمانی، اهدای جهیزیه و پرداخت هزینه ازدواج شرکت کرده‌اند.

حلوانی تصریح کرد: در این مدت مبلغ 79 میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان این‏که در این مدت 210 کودک کمتر از شش سال در سرایان دچار سوء تغذیه شده‌اند، یادآور شد: با مشارکت کمیته امداد، شبکه بهداشت و درمان تاکنون سه نوبت به هر کودک سبد غذایی به ارزش 500 هزار ریال در مجموع با هزینه 315 میلیون ریال اهدا شده است.

52 مددجوی زیرپوشش امداد سرایان دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان این‎که 52 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند، متذکر شد: مردم با شرکت در طرح شفای این نهاد می‌توانند به این افراد کمک کنند.

حلوانی با بیان این‎که حوزه حمایت‌های اجتماعی بیشترین حجم مراجعان را به خود اختصاص داده است، گفت: از آغاز امسال 920 نفر به این حوزه مراجعه و مشمول حمایت‌های مالی، اشتغال‌زایی و درمان قرار گرفته‌اند.

وی از پرداخت وام کارگشایی مستمری مددجویان و خدمات بلاعوض به تعداد 2 هزار و545  خانوار به مبلغ 6 میلیارد و60 میلیون ریال خبر داد و اذعان داشت: از آغاز سال جاری تعداد 11 مددجوی زیرپوشش از انشعابات آب، برق و گاز رایگان برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/69010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول