اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی خبر داد

حضور یک‌هزار و 440 مددجوی کمیته امداد در اردوهای فرهنگی تربیتی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: معاونت فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی در سال جاری شش دوره اردوی فرهنگی تربیتی برگزار کرده که حدود یک‌هزار و 440 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در این اردوها حضور داشته‌اند.

حضور یک‌هزار و 440 مددجوی کمیته امداد در اردوهای فرهنگی تربیتی

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کمیته امداد امام خمینی(ره)شرق کشور اظهار داشت:‌ برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را در بر دارد و همچنین سبب تعامل و همبستگی بین خانواده بزرگ امداد می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی بهانه‌ای برای شناسایی، ترویج سنت‌های حسنه الهی و فرهنگ اسلامی ایرانی است که استان‌های همجوار از پیشینه فرهنگ یکسانی برخوردار هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی به افتخارات کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ‌بر اساس ارزشیابی ستاد سازماندهی اوقات فراغت خراسان جنوبی، کمیته امداد استان در سال‌های 90 و 91 رتبه نخست را به دست آورده که این موضوع نشان‌دهنده سخت‌کوشی و هماهنگی مجموعه پرسنل این سازمان است.

عنایتی‌فر تصریح کرد: معاونت فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی در سال جاری شش دوره اردوی فرهنگی تربیتی در اردوگاه‌ یادگار امام(ره) استان برگزار کرده است که حدود یک‌هزار و 440 نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توانسته‌اند از برنامه‌های تفریحی و آموزشی این اردوها استفاده کنند.

بهره‌مندی 1400 مددجو از برنامه‌های اردویی

وی یادآور شد: در اوقات فراغت تابستان امسال تعداد یک‌هزار و 400 نفر از دختران و پسران زیر پوشش کمیته امداد برای استفاده از برنامه‌های فرهنگی و تفریحی به استان‌های خراسان رضوی، اراک و اصفهان نیز اعزام شده‌‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌های فرهنگی و تفریحی خراسان جنوبی، کمیته امداد استان افتخار داشته است طی تابستان امسال دو دوره، میزبان برگزاری اردو‌های فرهنگی و تفریحی خانواده امداد استان‌های همجوار باشد.

عنایتی‌فر با بیان اینکه خراسان جنوبی میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره پیامبر اعظم(ص) امداد است، اذعان داشت:‌ این جشنواره فرهنگی ورزشی در دو مقطع دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان دختر از امروز به مدت چهار روز در بیرجند برگزار می‌شود که علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی، شرکت کنندگان این جشنواره از برنامه‌های اردویی، از جمله بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی سطح استان نیز استفاده می‌کنند.

وی اذعان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی شرق کشور با حضور 128 ورزشکار خانم از چهار استان یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی برگزار می‌شود که ورزشکاران در دو رشته والیبال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول