اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‎بار در کشور صورت گرفت

برگزاری اردوهای خانوادگی کمیته امداد در خراسان جنوبی

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: برای نخستین‌بار در کشور اردوهای خانوادگی در کمیته امداد خراسان جنوبی برگزار شد.

برگزاری اردوهای خانوادگی کمیته امداد در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهروز مهربانیان ظهر امروز در جمع گروهی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری اردوها در ایجاد نشاط و شادابی مددجویان مؤثر است.

وی ادامه داد: اردوهای خانوادگی کمیته امداد برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی برگزار شده است.

وجود 102 مرکز فرهنگی کمیته امداد در کشور

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی با بیان این‌که در این اردوها کلاس‌های آموزشی برگزار شده است، ادامه داد: برخی از کلاس‌ها با حضور مادران و دختران زیرپوشش امداد برگزار شده است.

مهربانیان با بیان این‌که کمیته امداد بر اساس خانواده محور بودن انجام فعالیت می‌کند، تصریح کرد: تعداد 102 مرکز فرهنگی کمیته امداد در کشور به صورت دائم ارائه خدمات می‌دهد.

وی از بهره‌مندی حدود 120 هزار مددجوی امداد از برنامه‌های فرهنگی این مراکز خبر داد و یادآور شد: همچنین تعداد 560 کانون فصلی و موقت پذیرای مددجویان در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی است.

شرکت 30 هزار جوان در مسابقات قرآنی

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات برای نخستین‎بار در اردوهای کمیته امداد امام خمینی خبر داد و متذکر شد: حدود 30 هزار جوان زیرپوشش امداد در مسابقات قرآن شرکت کردند.

مهربانیان با بیان این‌که برای نخسیتن‌بار مسابقات قرآنی برای مادران نیز برگزار شده است، افزود: حدود 20 هزار جوان در فعالیت‌های ورزشی شرکت کرده‌اند.

وی از برگزاری مسابقات و جشنواره‌های منطقه‌ای در مشهد و تهران در نیمه دوم سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های متنوعی برای دختران روستایی، مادران و نونهالان زیرپوشش در مباحث قرآنی شده است.

انتهای پیام/69010/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول